lancia kappa-problem z alarmem fabrycznym
zeebo79
2009-03-27 08:56:18 UTC
Mam problem z uruchomieniem alarmu w kappie 98 r. Kupilem jakies 2 misiace
temu i po przekreceniu kluczyka uruchamiajacego alarm wszystkie swiatla sie
pal±. Jezeli jakis info wiecej jest potrzeba prosze napisac
Grzenio
2009-03-27 09:45:36 UTC
juz to raz napisales - jesli ktos bedzie znal odpowiedz i bedzie ci mogl
pomoc, to odpisze
puszczanie tego samego postu/watku kilka razy nie przyspieszy ani nie
przyspozy ci sympatii

pozdrawiam
grzenio
\\M.
2009-03-27 18:06:04 UTC
Spr czy masz alarm fabyrczny czy tylko pilota
który rok tej kappy

jakie swiat³a sie pal±? kierunki wnêtrza ? pozycyjne?
zeebo79
2009-03-30 18:57:31 UTC
Rok 98
alarm fabryczny
pala sie na stale chyba kierunki ale nie mrygaja tylko swieca
\\M.
2009-03-30 21:23:58 UTC
zajrzyj do tunelu srodkowego przez okienko rewizyjne. Czy nie ma wycieku z
nagrzewnicy - bia³y lub rózowy osad na centralkach
tam powinna tez llezec centrala alarmui
zeebo79
\\M.
2009-03-31 15:48:51 UTC
To na dzieñdobry masz wyciek z nagrzewnicy - nagrzzewnica do wymiany
ten bialy osad to odparowany p³yn

W tunelu masz kilka centralek - swiate³ centralnego zamka, szyb, sciemniacz
,airbagu i inne ktore nie lubi± plynu ch³odniczego. Sa one po³aczone z
alarmem

sciemniacz i central zamek sa po³aczone z lampk± i alarmem bezposrednio.
Jak to fiksuje to podobne sa efekty
zeebo79