lampka od popduchy punto II
mateusz
2007-05-21 08:13:47 UTC
witam,
czasami podczas hamowania zapala mi sie doslownie na chwile lampka od
poduszki. dowiedzialem sie, ze to moze byc od zasniedzialych stykow na
zlaczach. czy mozecie mi powiedziec gdzie one sa, chcialbym je przeczyscic
zanim podjade do serwisu. autko punto II 2000r 1.2 8v
ici
2007-05-23 10:41:48 UTC
Post by mateusz
[...]
W Citroenie Xara mia³em ten sam objaw a z³±czka by³a pod ty³kiem kierowcy.
Trzeba by³o zanurkowac pod fotel, rozpi±æ - po³±czyæ kilka razy i nasmaroawæ
styk i by³o OK bez serwisu.