Punto II 60KM Kolejno¶æ przewodów WN
WojtekS
2009-06-20 19:01:31 UTC
Witajcie

Czy kto¶ móg³y mi podes³aæ kolejno¶æ monta¿u przewodów WN
tzn. który cylinder do której cewki podpi±æ.
Jaki¶ zakrêcony by³em przy przek³adce i nie wiem czy dobrze podpi±³em nowe.

Pozdrawiam
WojtekS
\\M.
2009-06-21 21:25:14 UTC
1 + 4 cylinder cewka nr1
2 + 3 cylinder cewka nr2
kolejno¶æ kabli w cewce nie ma znaczenia

popatrz na kable - inaczej sie nie da
albo nie zapali
WojtekS
WojtekS
2009-06-22 12:45:24 UTC
Dzieki za pomoc.
Przyznam szczerze nie wiedzialem,
ze na danej cewce dwubiegunowej kolejno¶æ nie ma znaczenia.
Pozdrawiam
WojtekS