Punto znaczek na klapie bagażnika
marjan
2009-04-18 08:29:37 UTC
Witam.

Czy orientuje się ktoś, czy znaczki "FIAT" oraz "Punto" na tylnej klapie
w Puncie mk1 są tylko naklejane, czy wsadzane na "bolcach"?

Pytam, bo mi wyblakły po 10 latach (bardzo brzydko to wygląda), i
postanowiłem, że chcę je odkleić i jeździć bez nich (chyba żeby auto
strasznie wieśniacko wyglądało, to wtedy kupię nowe i przykleję).

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]
ici
2009-05-03 20:18:49 UTC
Post by marjan
[...]
Jak ci znaczki wyblakły, to najwyższy czas na wymianę samochodu.
Potem pomoże już tylko Auto Szrot.