mocowanie silnika schemat/info poszukuje palio weekend 1.6 16v
WIADRO
2008-02-23 09:51:20 UTC
witam
poszukuje schematu rysunku jak jest zamocowany silnik, poduszki jak to
wygl±da itp.

najbardziej mnie interesuje mocowanie po lewej stronie (jak siê stoi od
przodu) od strony rozrz±du

urwa³a mi siê ¶ruba

ma kto¶? robi³ to kto¶?

***@gmail.com
--
WIADRO (SoldierAK)
Hayabusa & Cygnus
2008-02-23 10:59:27 UTC
rysunku do POLIO nie mam
a zamocowane jest :
3 sruby M8 do pod³uznicy - sruby z atestem w pascie oporowej
4 sruby M8 mocuj± zeliwny wspornik do bloku -
poduszke z blokiem mocuje d³uuuga sruba czyba M12 albo M14

Kiedys mi sie tez urwa³a - masz przechlapane - bo te sruby sa bardzo
twarde
ale dobry dostêp. Kup dobre wiert³a i rozwiercaj - potem przegwintuj i
bedzie.
Hayabusa & Cygnus
WIADRO
2008-02-27 10:59:45 UTC
U¿ytkownik "m" napisa³
Post by m
Kiedys mi sie tez urwa³a - masz przechlapane - bo te sruby sa bardzo
twarde
ale dobry dostêp. Kup dobre wiert³a i rozwiercaj - potem przegwintuj i
bedzie.
moze sie komu¶ przyda

ju¿ zrobione,
wymieniona prawa poduszka wraz ze ¶rub±, czyli bez kombinowania
trzeba by³o zdejmowaæ alternator, przy okazji wymiana paska i rolki, we
wszystkich palio jakie ogl±da³em maja poszarpane te paski
KOSZT poduszki ze ¶rub± -nieoryginalna 120zl

i najwa¿niejsze OBJAWY uszkodzenia poduszki od strony rozrz±du:

d³ugo nie mog³em doj¶æ co to by³o, 3 mechaników to ogl±da³o i nikt nie
wiedzia³, a¿ siê urwa³o...
wiêc dzia³o to siê przy skrêcaniu w prawo,a prosto i w lewo by³o ok
by³o to chrupanie jak przegub , dodatkowo zale¿a³o od obrotów silnika a nie
od samej prêdko¶ci
dŒwiêkowi towarzyszy³y drgania i to do¶æ mocne ale przypominam tylko jad±c w
prawo,
--
WIADRO (SoldierAK)