spryskiwacze siena
marzenqa i mechaniq
2007-09-03 20:34:14 UTC
witam

nie dzialaja mi spryskiwacze szyby
mam pytanie jak dostac sie do pompy od spryskiwaczy w sienie
od strony silnika widac tylko wlew
od wnetrza w tym miejscu sa bezpieczniki
trzeba demontowac kolo wraz z nadkolem?
siena 1.4

pozdrawiam

piotr
Lukasz
2007-09-04 09:10:23 UTC
Post by marzenqa i mechaniq
[...]
pompka zepsuta ??
u mnie byly zapchane przewody a glownie trojnik z zaworem zwrotnym
do calego zbiorniczka mozna sie dostac od strony kola
pozdrawiam £ukasz
marzenqa i mechaniq
2007-09-04 10:55:02 UTC
Post by Lukasz
pompka zepsuta ??
wydaje mi sie ze tak po wlaczeniu wogole jej nie slychac (a bylo slychac)
jakby byly zapchane przewody to dawalaby oznake zycia