Grande Punto - komputer pokładowy
Marek
2007-11-09 12:05:58 UTC
Ma mo¿e kto¶ z Was jaki¶ opis jak w³±czyc
lub wy³aczyæ niekóre opcje w komputerze
pok³adowym ?
Dra¿ni mnie na przyk³ad sygnalizator
pasów jak to cholerstwo wy³aczyæ.
Pozdrawiam
Marek
Al
2007-11-09 17:43:20 UTC
Ma może ktoś z Was jakiś opis jak włączyc
lub wyłaczyć niekóre opcje w komputerze
pokładowym ?
Drażni mnie na przykład sygnalizator
pasów jak to cholerstwo wyłaczyć.
W serwisie - samemu tego nie zrobisz, chyba ze nauczysz sie zapinac pasy.

Al
2007-11-09 17:53:15 UTC
tylko w ASo, brzeczyk jest w desce ...
Ale jest inny sposób
1 opornik
2 zapinasz pas za siedzeniem i tak zostaje
Post by Al
Witam
Al
Marek
2007-11-11 06:06:24 UTC
Post by m
tylko w ASo, brzeczyk jest w desce ...
Ale jest inny sposób
1 opornik
2 zapinasz pas za siedzeniem i tak zostaje
Post by Al
Witam
[...]
Generalnie chodziło mi o chwilowe wyłączanie pasów
np kiedy podjeżdżam z domu do garażu jakieś 500m
aby to ustrojstwo nie piszczało.
A tak na marginesie nie tylko w ASO mozna włączać
lub wyłączac drobne funkcje. Włąśnie doczytałem z tymi
pasami cytat:
Sposób wyłączenia cyklu Warning:
Kierowca może wyłączyć cykl warning na określony czas
(Warning zostaje ponownie uruchomiony przy każdym Key-On)
zapinając pasy przednie i przed Key-ON utrzymując przez conajmniej
20 sek przy kluczyku na pozycji ON i odpinając je.

Nie sprawdzałem ale kiedy wsiąde do auta zaraz sam przetestuję.