CC '93 światła
Robert
2007-04-20 09:06:39 UTC
Cinquecento '93
Witam serdecznie, mam taki problem : odpada mi tylne ¶wiat³o po stronie
pasa¿era i trzeba je wymieniæ.Czy dam rade zrobiæ to sam?, czy to jaka¶
wielka filozofia ?

Z góry bardzo dziêkuje za pomoc
Z powa¿aniem
Robert
ici
2007-04-20 13:29:47 UTC
Czy dam rade zrobiæ to sam?, czy to jaka¶ wielka filozofia ?
Dasz dasz wierze w ciebie :-)
ici
+++++ Euro 2012 +++++
2007-04-20 17:41:48 UTC
Post by Robert
Cinquecento '93
Witam serdecznie, mam taki problem : odpada mi tylne ¶wiatło po stronie
pasażera i trzeba je wymienić.Czy dam rade zrobić to sam?, czy to jaka¶
wielka filozofia ?
prostsza robota niz zmiana koła :_
Maciek
2007-04-20 19:21:54 UTC
Post by Robert
Cinquecento '93
Witam serdecznie, mam taki problem : odpada mi tylne światło po stronie
pasażera i trzeba je wymienić.Czy dam rade zrobić to sam?, czy to jakaś
wielka filozofia ?
Jeśli tylko posiadasz odpowiednie wykształcenie i uprawnienia do
odkręcenia 2 wkrętów przy użyciu wkrętaka, to dasz radę. W razie czego
pomogą Ci w ASO ;-)
Maciek