warszawskie aso - wasze opinie
mirror
2009-04-26 09:01:00 UTC
Fiat ogolnie nie cieszy sie opinia dobrej obslugi posprzedaznej ...
Jesli juz jednak ktos pope³ni³ zakup FIATA to ktore ASO
w Warszawie maja u was najlepsze oceny jesli chodzi
o serwis gwarancyjny i starannosc przegladow okresowych...
ici
2009-05-03 19:52:23 UTC
Post by mirror
Fiat ogolnie nie cieszy sie opinia dobrej obslugi posprzedaznej ...
Jesli juz jednak ktos popełnił zakup FIATA to ktore ASO
w Warszawie maja u was najlepsze oceny jesli chodzi
o serwis gwarancyjny i starannosc przegladow okresowych...
Żadne, zgolą cię tylko, daruj sobie ASO i poszukaj kogoś prywatnie
paprającego się Fiacikami.
Wbrew pozorom sporo jest takich fachowców.
To jedne z najbardziej awaryjnych aut, więc jeśli już ktoś kupił to musi się
teraz w miarę tanio ratować ewentualnie sam naprawiać proste rzeczy.
rtlg
2009-05-05 11:11:20 UTC
U?ytkownik "ici" <***@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci news:gtkslv$9e8$***@news.onet.pl...
Wiesz z autopsji czy ze słyszenia.
ici
2009-05-19 19:42:06 UTC
Wiem z autopsji i robię teraz dużo, żeby wreszcie pozbyć się tego kłopotu.
rtlg
2009-05-20 06:41:03 UTC
Post by ici
Post by rtlg
Post by ici
[...]
To bardzo źle trafiłeś albo ja trafiłem bardzo dobrze.
(Siena '97 z gazem)