Panda i migający komputer
Daniel
2009-03-18 22:23:57 UTC

Dzisiaj wracając do domu chwilę po odpaleniu i przejechaniu może z 500m
wyświetlacz komputera zaczął migać. Nie bardzo wiem czego to może być
oznaka, może ktoś z Grupowiczów spotkał się z podobnym niuansem. Panda
jest z 2005 roku, wersja 1.2 Dynamic.

Pozdrawiam
Daniel
JanuSz
Sprawdź bezpieczniki od oświetlenia. Inne też
Daniel
2009-03-19 07:14:42 UTC
Post by JanuSz
Sprawdź bezpieczniki od oświetlenia. Inne też
Nie zaszkodzi. Zapomniałem dodać, że po zgaszeniu silnika i ponownym
odpaleniu wszystko było ok.

Daniel
widoczek
2009-03-18 23:36:55 UTC
Post by Daniel
Witam,
Dzisiaj wracaj±c do domu chwilê po odpaleniu i przejechaniu mo¿e z 500m
wy¶wietlacz komputera zacz±³ migaæ. Nie bardzo wiem czego to mo¿e byæ
oznaka, mo¿e kto¶ z Grupowiczów spotka³ siê z podobnym niuansem. Panda
to chyba jest Atarii ... je je je ;)
\\M.
2009-03-19 16:34:30 UTC
w 1.2 to sie zdarza - szczególnie w wersji z tym ma³ym komputerem
zamocowanym do przepustnicy ( IAW 4 AB ).
Zwarcie w sieci CAN lub skoki napiêæ
to chyba jest Atarii ... je je je ;)
Daniel
2009-03-20 11:41:06 UTC
w 1.2 to sie zdarza - szczególnie w wersji z tym małym komputerem
zamocowanym do przepustnicy ( IAW 4 AB ).
Zwarcie w sieci CAN lub skoki napięć
Kiedyś przed rokiem takie objawy wystąpiły może z dwa razy, ale nic się
nie działo. Czyli będzie się trzeba wybrać na diagnostykę :/

Pozdrawiam
Daniel