UNO - schemat elektryki - do centralnego zamka DECTANE
alibabaja
2007-04-23 20:23:38 UTC
witam
mam UNO 899 z 2000 roku (mk II)
ostatnio za³o¿y³em sobie centralny zamek firmy Dectane
kupiony na allegro
wszystko dobrze dzia³a ale nie wiem gdzie i jak pod³±czyæ
kabelki do sterowania ¶wiat³ami kierunkowskazów
bo ten zestaw ma tak± opcjê, ¿e podczas zamykania i otwierania
migaj± kierunki
rozmawia³em z bratem elektrykiem, ¿e on mi to pod³±czy
tylko musi mieæ schemat ca³ego uk³adu elektronicznego UNO
te kabelki co wychodz± z centralki zamka maj± jakie¶ diody,
¿eby pr±d p³yn±³ tylko w jedn± stronê
proszê o POMOC - mo¿e ma kto¶ taki schemat albo wie gdzie znaleŒæ
albo sam zak³ada³ zamek u siebie i wie pod jakie kabelki siê podpi±æ...
Dolby
2007-04-30 19:51:13 UTC
Post by alibabaja
[...]
Wydaje mi siê ¿e to raczej nie diody tylko odpowiednio wpiete styki
przekaŒnika który "klika" przy uzbrajaniu/ rozbrajaniu alarmu.
Jak nie dasz rady ponoram w swoim mo¿e gdzie¶ te kable znajde