Fiacik ALBEA?
Jakub Spiernowski
2009-06-13 16:38:01 UTC
Co sądzicie o tym fiaciuku? mam okacje kupic za 12 tys albee 1.2 16V z
2004r, przesiadka z CC na pewno odczuje różnice ale czy warto się pchać w
taki samochód? 12tys to akurat max góra cenowa co chciałem wydać, myślałem o
pandzie ale trafiła się okazja albea ...

pozdrawiam J.
mateusx6
2009-06-15 06:54:53 UTC
Co s±dzicie o tym fiaciuku? mam okacje kupic za 12 tys albee 1.2 16V z
2004r, przesiadka z CC na pewno odczuje ró¿nice ale czy warto siê pchaæ w
taki samochód? 12tys to akurat max góra cenowa co chcia³em wydaæ, my¶la³em
pandzie ale trafi³a siê okazja albea ...
Jak to Twoj max, to nie kupuj. Zawsze po kupnie bedzie trzeba cos naprawic,
a jak to jest 'okazja' to lepiej dwa razy zobacz czy wszystko ok.
krzysiek82
2009-06-16 07:33:36 UTC
Post by mateusx6
Jak to Twoj max, to nie kupuj. Zawsze po kupnie bedzie trzeba cos naprawic,
a jak to jest 'okazja' to lepiej dwa razy zobacz czy wszystko ok.
Dokładnie kolega ma rację, zawsze potem coś trzeba zrobić po zakupie a
kasy brak. Poza tym to auto wygląda trochę jak kupa, wąskie i wysokie a
tył wyszedł im tragicznie. Z przodu jeszcze jakaś koncepcja była z tyłu
już nie bardzo. Chyba tylko honda city z tyłu jest brzydsza od tej albei :)
--
krzysiek82