palio - zagadka opony
Grzenio
2009-10-15 07:38:54 UTC

chcialem podpytac szanownych grupowiczow jakie wlasciwie kupic zimowki do
fiata Palio (1,2 - 75KM)??? Nie mam pewnosci jaki wlasciwie rozmiar
powinenem kupic???

Na kazdej wlasciwie stronie jest podany inny typ/rozmiar?:
tu 175/70 R14 -
http://www.fiatpalio007.fora.pl/forum-testowe,1/jakie-opony-do-palio,4.html
tu 175/70 R13 -
http://www.opony.com.pl/opony,felgi,osobowe,do,fiat,Palio.html
tu 175/65 R14 -
http://www.opony.com.pl/opony,felgi,osobowe,do,fiat,PALIO%20WEEKEND.html
i tu http://www.samochody.mojeauto.pl/fiat/opony/fiat_palio.html
jeszcze opcjonalnie podaja 185/60 R14???
http://www.oponeo.pl/opony-do/fiat/palio/weekend/i/1999/1-2/

poniewaz zupelnie sie na tym nie znam prosze o rade

pozdrawiam
Grzenio
Kalafior