[Uno] dziwna czkawka
Tomek
2007-12-03 20:40:22 UTC
Uno rocznik 93, pojemnosc 999.

Zajechalem dzisiaj na stacje benzynowa, na prawie konczacej sie rezerwie
(stacja Shell) zatankowalem auto i gdy odpalilem troche sie zdziwilem ze
glosno chodzi, jakby mialo czkawke, ale pojechalem dalej.
Jak zatrzymalem sie i wysiadlem z auta to chodzilo jakby mialo czkawke i
do tego normalnie auto nie dymilo tyle, a teraz kopcilo ze az strach
(wiecej niz normalnie w tej temperaturze).
Jak jechalem szybko to czkanie bylo mniejsze, delikatniejsze. Przychodzi
mi na mysl, ze cos nie tak z paliwem. Moze macie jakies pomysly?
Z gory dzieki za wszelkie wskazowki.

Tomek
c***@cdaniluk.com
2007-12-04 09:32:55 UTC
Post by Tomek
[...]
a ropy przypadkiem nie zatankowałeś ??

Świeca zdechła (zbieg okoliczności) , albo któryś przewód WN.
Kiedy wymieniane i jedno i drugie ??

Pozdro !!
Tomek
2007-12-04 12:03:48 UTC
Post by c***@cdaniluk.com
Post by Tomek
[...]
Raczej nie zatankowalem ropy - przynajmniej na dystrybutorze bylo
napisane Benzyna 95 VP (taką jak zawsze tankuje). Jesli chodzi o świece
to były wymieniane 2 lub 3 lata temu, natomiast przewód WN 2 lata temu.

Tomek
Czarek Daniluk
2007-12-05 20:14:40 UTC
Post by Tomek
[...]
Kiedyś naprawiałem Passata - ni cholery nie chciał odpalić, jak dobrze
pamiętam to była 1,6 benzyna ...
Rozrząd sprawdziliśmy, zapłon był iskra taka że konia by powaliła :)
Kumpel kręcił rozrusznikiem a ja aparatem - strzelił mi w górę - nie
spodobał mi się zapach tego co mi strzeliło - spuściliśmy trochę z baku
- na rękę , po odparowaniu zapachu benzyny okazało się że gociu na
jakieś 10l benzyny napakował resztę do pełna ropy :) jak samochód był
ciepły to jeszcze jakoś to przepalało, ale jak postał przez noc to już
nie chciał zagadać :)

Pozdro !!

PS:
Ja bym jednak sprawdził czego napakowałeś do baku ;)
Czarek Daniluk
2007-12-05 20:16:24 UTC
Post by Czarek Daniluk
[...]
Możę VPower diesel ??
Jeszcze takie pytanie - po co lejesz do łunochoda VPower ?? żeby mieć
lżejszy portfel ??
Kiedyś raz w życiu z ciekawości nalałem do SC i więcej już nigdy się nie
rzuciłem aż tak - szkoda pieniędzy, lepiej na Neste zalać ze
4-5litrów więcej za te same pieniądze :D

Pozdro !!
kosik
2007-12-12 21:29:25 UTC
a ropy przypadkiem nie zatankowa³e¶ ??
Taki sam objaw mia³a kole¿anka, której debil na stacji zatankowa³ PB95 do
diesla.

Pozdrawiam
kosik
Tomek
2007-12-17 12:12:51 UTC
Post by Tomek
[...]
Odebrałem dzisiaj autko z naprawy.
Wymieniona zostala uszczelka pod głowica, planowanie głowicy, wymiana
oleju, filtru oleju, świece, kilka uszczelek, płyn chłodzący, przy
okazji pasek rozrządu z częściami dookoła.

Chodzi ok.

Tomek