Seicento i kontrolki
fatrix
2007-12-12 08:38:32 UTC

Ostatnio zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka na desce świeci się
kontrolka od długich świateł - ale nie świeci się jak zawsze (tzn. nie
świeci się "pelnią życia") tylko jakaś przygaszona. Światła długie są wtedy
na 100% wyłączone, mijania zawszwe mam włączone. Po włączeniu i wyłaczeniu
długich, wyjęciu kluczyka i ponowieniu już tego nie ma.

Co to może być?

Pozdrawiam
fatrix
2007-12-12 19:05:01 UTC
Brak masy na zarówce mijania
prawdopodobnie upali³a sie kostka
Post by fatrix
Witam,
Ostatnio zauwa¿y³em, ¿e po przekrêceniu kluczyka na desce ¶wieci siê
kontrolka od d³ugich ¶wiate³ - ale nie ¶wieci siê jak zawsze (tzn. nie
¶wieci siê "pelni± ¿ycia") tylko jaka¶ przygaszona. Šwiat³a d³ugie s±
wtedy na 100% wy³±czone, mijania zawszwe mam w³±czone. Po w³±czeniu i
wy³aczeniu d³ugich, wyjêciu kluczyka i ponowieniu ju¿ tego nie ma.
Co to mo¿e byæ?
Pozdrawiam
fatrix
fatrix
2007-12-12 19:24:13 UTC
Post by m
Brak masy na zarówce mijania
prawdopodobnie upaliła sie kostka
ale nie zawsze się tak dzieje.
2007-12-13 16:53:52 UTC
pewnie po deszczu
zdejmij kostki z zarowek i obejrzyj
ale nie zawsze siê tak dzieje.
Jerry
2007-12-20 18:59:40 UTC
Post by m
Brak masy na zarówce mijania
prawdopodobnie upali³a sie kostka
No ¿esz w morde...
W³a¶nie mi ¿ona siê poskar¿y³a - patrze - obydwie kostki upalone....

to¿ to wada fabryczna jak cholera w dodatku gro¿±ca po¿arem....

FIAT jeszcze tego nie wymienia?

Jesli fiat nie wymienia - to co z tym dalej zrobiæ. Kupiæ nowe kostki wyci±æ
stare wlutowaæ nowe od razu zmieniæ ¿arówki?

Jerry
Adam
2007-12-21 11:21:19 UTC
Post by Jerry
FIAT jeszcze tego nie wymienia?
Może nie widzi problemu ;) W moim uno z 1993 roku to samo się
zdarzyło, skończyło się na dymie z przełącznika zespolonego i
stopionych złączach.
Ciekawe, jak jest w nowych samochodach fiata, bo 14 lat istnienia tego
samego błędu to by było trochę głupie ;)
Post by Jerry
Jesli fiat nie wymienia - to co z tym dalej zrobić. Kupić nowe kostki wyciąć
stare wlutować nowe od razu zmienić żarówki?
Mnie elektryk po prostu wymienił kostki na nowe.
Fiat Uno 999 ccm, 1993 r., gaźnik + LPG
Jerry
2007-12-21 19:26:57 UTC
Post by Jerry
FIAT jeszcze tego nie wymienia?
Mo¿e nie widzi problemu ;) W moim uno z 1993 roku to samo siê zdarzy³o,
skoñczy³o siê na dymie z prze³±cznika zespolonego i stopionych z³±czach.
Ciekawe, jak jest w nowych samochodach fiata, bo 14 lat istnienia tego
samego b³êdu to by by³o trochê g³upie ;)
moje SC jest z 2002 roku....
kolega ma punto z 99 - te¿
2-gi uno chyba 5-cio letnie - te¿...

Jerry