CC 900 wyciek oleju ze skrzyni
Rylen
2008-11-25 22:09:41 UTC
Wycieka mi olej ze skrzyni .Uszkodzona jest uszczelka
przy krzyżaku , czy jak to sie tam nazywa. Można to kupić bez problemu.
Ale jak to założyć? przecież nie przetnę półosi ?

Rylen
ici
2008-11-26 16:59:04 UTC
Post by Rylen
Wycieka mi olej ze skrzyni .Uszkodzona jest uszczelka
przy krzy¿aku , czy jak to sie tam nazywa. Mo¿na to kupiæ bez problemu.
Ale jak to za³o¿yæ? przecie¿ nie przetnê pó³osi ?
Rylen
Uszczelniacz pewnie dokupisz, ale je¶li nie masz pojêcia jak podej¶æ, to
taniej ciê wyniesie i szybciej udaæ siê do fachowca.
Prawdopodobnie bêdziesz musia³ od³±czyæ pó³o¶ od strony ko³a.
A z tym mo¿esz mieæ trochê zabawy.
Je¶li ju¿ sam - to warto by jak±¶ ksi±¿eczkê poczytaæ/ogl±daæ obrazki co i
jak?

Robota paskudna, koszt uszczelki ¿aden, mo¿e warto wymieniæ obie (2 ko³a) i
mieæ ¶wiêty spokój?
Przynajmniej z tymi uszczelkami.