Klucz code 2
Artur Tomanek
2007-08-30 20:16:50 UTC
Dorabia³ ju¿ kto¶ klucz do seja? Gdzie mo¿na to zrobiæ nie licz±c serwisu.
ici
2007-08-30 20:47:22 UTC
Post by Artur Tomanek
Dorabia³ ju¿ kto¶ klucz do seja? Gdzie mo¿na to zrobiæ nie licz±c serwisu.
Ja dorabia³em u "dorabiacza kluczy" samochodowych jak wymienia³em objedzon±
gumê na "scyzoryk"
Facet bez problemu skopiowa³ stary kod i zaprogramowa³ nowy kluczyk, wklei³
expander do scyzoryka i hula.

Przyznajê, ¿e czu³em siê póŒniej nieswojo, tak ³atwo mu to posz³o.
Pospawa³em sobie póŒniej prêt/laskê z haczykiem na peda³ do k³ódki na
kierownicê.

ici
Day-Day Jones
2007-08-31 05:27:26 UTC
Post by Artur Tomanek
[...]
tez mam takie wrazenie ze nasze samochody sa tak naprawde bezbronne, a fiat
code to juz pewnie absolwenci technikum mechanicznego rozbrajaj±...
wchpikus
2007-08-31 06:26:49 UTC
Witam!
Nie do konca...
Nie da sie tak latwo skopiowac code 2, code 1 owszem.
By zaprogramowac klucz potrzebujesz dostac sie do body komputera, samego
klucza nie skopiujesz.
Pozdrawiam
Marcin M
2007-08-31 18:37:26 UTC
W seju nie ma body komputera
z code 2 jest zrobiony taki numer ze nie widaæ ca³ego kodu
tj. widzisz sekwencje 6 znaków od 0 do 9 plus od A do-F (16 bit)
a ca³y kod sk³ada sie z 8 cyfer z których
pierwsze lub ostatnie dwie zna tylko Fiat

Poza tym jak zgubisz klucz to idziesz do serwisu i wymazuj± ten klucz
A jak nawet znajdziesz klucz to mo¿esz nim tylko otworzyæ
wrota do swojego rydwanu ale NIGDY nie uda sie go wkodowaæ
i odpaliæ motorka.
Pozdrawiam
wchpikus
2007-09-03 06:03:04 UTC
Witam!
Post by Marcin M
W seju nie ma body komputera
Nie ma?
To co steruje elektryka auta?
2007-09-04 16:56:27 UTC
Jak tam elektryka ?
6 przekaŒników , przerywacz i kilka wy³aczników
W Punto Panda Albea masz Body. Body kontroluje kazd± zarówke przerywacz
kierunków, alarm, immobilizer , central zamek i to wszysatko w jednej
skrzynce
Zajmuje mniej miejsca, mniej kabli ale jak sie zjara to mozesz stracic
kontrole nad wszystkim.
Post by wchpikus
Witam!