Dziwny problem - prosze o pomoc
Szczepan Majdañski
2007-03-09 15:30:28 UTC
fiat uno 1.4 + lpg z 95r.
moze wymienie problemy:
- nierowna praca [drgania widac nawet na kierownicy-pod maska silnik tez sie
niezle rusza]
- falujace obroty na biegu jalowym [raz wolne ze malo nie gasnie i trzeba go
na gazie podtrzymywac raz wysokie jak na ssaniu]

stawiam na sonde labmda lub krokowiec
Milo
2007-03-09 16:51:39 UTC
Post by Szczepan Majdañski
fiat uno 1.4 + lpg z 95r.
[...]
jeslii tam nie ma samoregulatorów luzów zaworów to ja stawiam na regulacjê
zaworów - luzy s± zbyt du¿e.

pozdr.
Danny
2007-03-09 21:26:33 UTC
jeslii tam nie ma samoregulatorów luzów zaworów to ja stawiam na regulację
zaworów - luzy są zbyt duże.
nie ma - "ręcznie" się reguluje płytkami
Danny
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
ici
2007-03-09 22:46:16 UTC
Post by Szczepan Majdañski
[...]
Jak drgania, to pewnie nie pracuje cylinder:
- ¶wieca,
- kabel WN,
- brak kompresji:
- pier¶cienie,
- zawór/y.
Zanim zaczniesz rozbieraæ, to sprawdŒ ci¶nienia w cylindrach.
I obroty biorê siê pewnie z cylindra.

Pzdr.
ici
Fishman
2007-03-11 19:41:20 UTC
Post by Szczepan Majdañski
fiat uno 1.4 + lpg z 95r.
[...]
Nie wiem, czy w 1.4 jest tak samo, ale w 1.0 głównymi przyczynami
takiego zachowania jest zazwyczaj albo krokowiec, albo podciśnieniowy
regulator obrotów ("UFO").

Fishman