podświetlenie deski rozdzielczej w cc
lordjovi
2007-09-30 20:08:56 UTC
na desce rozdzielczej pomimo, ze mam włączony przycisj świateł, nie świeci
się kontrolka. Która diode należy wymienić?
Stoout
2007-09-30 20:40:22 UTC
Post by lordjovi
Witam,
na desce rozdzielczej pomimo, ze mam włączony przycisj świateł, nie świeci
się kontrolka. Która diode należy wymienić?
chyba trzecią od lewej. Zreszta jak rozbierzesz zegar, to na tej listwie pod
światło zobaczysz.
I nie są to diody tylko żarówki 1,2W w oprawce. Cena coś koło 1zł na stacji
benzynowej.
--
Stoout
CC 700 '97
Uniden 520 + Hustler
ici
2007-10-01 15:39:59 UTC
Jak ju¿ siê dobierzesz do zegarów to mo¿e warto wymieniæ i inne ¿arówki.
Jak s± trochê przydymione, to nied³ugo siê przepal±.

Ja kiedy¶ zainwestowa³em a¿ 20 z³ i wymieni³em wszystkie - ca³e 20 sztuk
(lub co¶ ko³o tego).
Mam kolejne lata spokoju z wyci±ganiem zegara.
ici
lordjovi
2007-10-01 16:52:35 UTC
Zmieniałem tam zaróweczke i nic, dalej nie świeci. Wszystko sie zaczeło od
tego, ze chciałem sobie zrobić zegary na czerwono, ale cienko to wyszło no
i teraz jeszcze ta lampka nie świeci. Nie wiem, moze to cos innego?