zaślepka zderzaka w SCI 1.1 brush....
Jerry
2007-06-04 19:59:51 UTC
W³asnie sie zorientowa³em, ¿e moje SC 1.1 nie ma "za¶lepki" w zderzaku
przednim. Chodzi o takie czarne cu¶ jak widaæ na aukcji:

http://www.allegro.pl/item199129195_fiat_seicento_1_1_zderzak.html

ma kto¶ moze jakie¶ do¶wiadczenia? Mo¿e to samo wypa¶æ? To co
znalaz³em w zderzaku ciê¿ko nazwaæ mocowaniem.... S± 2 opcje:

1. Go¶cie jak robili mu przód po zaliczeniu drzewa nie za³o¿yli - ale nie
wydaje mi sie
¿ebym nie zauwa¿y³ ¿e z przodu widaæ skrzynie przez zderzak
2. ¯ona zgubi³a - niedawno mówi³a ¿e zaliczy³a jakiego¶ zaj±ca czy cu¶....

kilka z "wypustek" mocuj±cych wygl±da na zerwane ale nie bardzo ³apie jak
takie cu¶ moze trzymaæ cokolwiek...

£yso tak ze skrzyni± i silnikiem na wierzchu jeŒdziæ ......
Luke
2007-06-06 09:36:46 UTC
Własnie sie zorientowałem, że moje SC 1.1 nie ma "zaślepki" w zderzaku
http://www.allegro.pl/item199129195_fiat_seicento_1_1_zderzak.html
ma ktoś moze jakieś doświadczenia? Może to samo wypaść? To co
1. Goście jak robili mu przód po zaliczeniu drzewa nie założyli - ale nie
wydaje mi sie
żebym nie zauważył że z przodu widać skrzynie przez zderzak
2. Żona zgubiła - niedawno mówiła że zaliczyła jakiegoś zająca czy cuś....
kilka z "wypustek" mocujących wygląda na zerwane ale nie bardzo łapie jak
takie cuś moze trzymać cokolwiek...
Łyso tak ze skrzynią i silnikiem na wierzchu jeździć ......
widac mozna cos takiego zgubic. jak ? nie jestem w stanie powiedziec.
pewnego razu przy grzebaniu w samochodzie stwierdzilem, ze nie mam tej
czesci. na poczatku nawet nie wiedzialem, ze czegos brakuje. jakos tak
dziwnie wygladalo :) zamiast tego plastiku wsadzilem pod przedni zderzak
na calej jego dlugosci siatke nierdzewke o malych oczkach. fajnie
wyglada, a raczej prawie nie wyglada, bo tego nie widac, silnik sie
chlodzi, a nic na niego od przodu nie wpada.
Jerry
2007-06-07 19:36:07 UTC
Post by Luke
Post by Jerry
[...]
A t± siateczke jako¶ specjalnie dogina³e¶ czy wystarczy³o doci±c? Robi³es
jaki¶ szablon z tekturki? Jak toto zamocowale¶?
Wyci±ga³es zderzak do monta¿u?
W sumie teoretycznie nie trzeba ch³odziæ skrzyni - a rzeczywi¶cie wygl±da
³yso i co¶ grubszego moze wpasc....

A dzisiaj z daleka ogl±da³em brusha s±siadki... na 99% te¿ zgubi³a.......
Pewnie nie wie nawet ...

Jerry
Luke
2007-06-08 08:57:13 UTC
A tą siateczke jakoś specjalnie doginałeś czy wystarczyło dociąc? Robiłes
jakiś szablon z tekturki? Jak toto zamocowaleś?
Wyciągałes zderzak do montażu?
W sumie teoretycznie nie trzeba chłodzić skrzyni - a rzeczywiście wygląda
łyso i coś grubszego moze wpasc....
A dzisiaj z daleka oglądałem brusha sąsiadki... na 99% też zgubiła.......
Pewnie nie wie nawet ...
Jerry
docialem na "oko" i wsadzilem bez wyjmowania zderzaka. z opisu wychodzi
z tego jakas druciarnia :), ale naprawde wyglada ok. nie ma takiego
lysego miejsca, a zarazem siatka nie rzuca sie w oczy. co wiecej jest to
jakas dodatkowa ochrona chlodnicy przed kamykami, owadami itp. i juz
nawet z tego powodu warto to wsadzic.
Jerry
2007-06-08 16:57:52 UTC
[...]
hmmm ale ja nie mówie o stronie ch³odnicy tylko drugiej.... przy ch³odnicy
tego nie by³o.... Ja mówie o drugiej stronie gdzie wsadzam przez zderzak
³ape i macam skrzynie....

Jerry
Luke
2007-06-09 13:50:14 UTC
[...]
hmmm ale ja nie mówie o stronie chłodnicy tylko drugiej.... przy chłodnicy
tego nie było.... Ja mówie o drugiej stronie gdzie wsadzam przez zderzak
łape i macam skrzynie....
Jerry
no, a ja pisze, ze wsadzilem siatke na calej dlugosci zderzaka. i
zakrywa to "lyse" miejsce po zaslepce i przy okazji chroni chlodnice.