oponki > punto II = 14 ?
krs
2007-03-07 08:31:16 UTC
mam punto II 2000r, opony zimowe w rozmiarze 165/70R14. czy to mozliwe aby
byly one fabrycznie takie dawane? bo wydawalo mi sie ze punciaki na 13
jezdza...
Nitaka
2007-03-07 09:19:00 UTC
Post by krs
mam punto II 2000r, opony zimowe w rozmiarze 165/70R14. czy to mozliwe aby
byly one fabrycznie takie dawane? bo wydawalo mi sie ze punciaki na 13
jezdza...
Zajrzyj do manuala a napewno siê zdziwisz :-)
Zdaje siê, ¿e nawet wiêkszo¶æ ma 14; JTD którym ganiam napewno.
Pozdrawiam.Nitaka
JanuSz
2007-03-07 12:31:44 UTC
Post by krs
mam punto II 2000r, opony zimowe w rozmiarze 165/70R14. czy to mozliwe aby
byly one fabrycznie takie dawane? bo wydawalo mi sie ze punciaki na 13
jezdza...
Na 13 jeżdżą tylko te bez wspomagania kierownicy, taka wersja zubożona,
S i muszą mieć mniejsze tarcze z przodu, bo np. na tarcze wentylowane
felgi 13 się nie mieszczą.