jaką pojemność ma butla na gaz lpg w pandzie 1,1
z***@poczta.onet.pl
2007-03-19 22:16:17 UTC
Mam pytanie do grupowiczów: Jaką pojemność ma butla z gazem lpg
montowana w kole zapasowym w samochodzie PANDA II?
ici
2007-03-19 22:21:57 UTC
<U�ytkownik <***@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci news:***@n76g2000hsh.googlegroups.com...
<Mam pytanie do grupowiczów: Jak± pojemno¶æ ma butla z gazem lpg
<montowana w kole zapasowym w samochodzie PANDA II?

Tak na oko to ze trzydzie¶ci i parê litrów pewnie, bo tak "ko³a " maj±.
soviakoo
2007-03-20 08:40:50 UTC
Post by z***@poczta.onet.pl
Mam pytanie do grupowiczów: Jaką pojemność ma butla z gazem lpg
montowana w kole zapasowym w samochodzie PANDA II?
do pelna wchodzi niecale 25 litrow. (to jest 80% pojemnosci butli -
wiecej lac nie mozna)
--
pozdroofka :)
__
::...wlasnie wrocilem z ryb...::
Scyzoryk
2007-03-20 20:20:01 UTC
Mam pytanie do grupowiczów: Jak± pojemno¶æ ma butla z gazem lpg
montowana w kole zapasowym w samochodzie PANDA II?
nie jest to jednoznaczne. Ok 30L ale mozna zamontowac ciut mniejsza lub ciut
wieksza. Wszystko zalezy od wlasciciela. Jesli sobie zazyczy to pewnie i 60L
mozna zalozyc (kosztem calego bagaznika oczywiscie)
--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
klusek
2007-03-26 18:47:01 UTC
Post by z***@poczta.onet.pl
Mam pytanie do grupowiczów: Jaką pojemność ma butla z gazem lpg
montowana w kole zapasowym w samochodzie PANDA II?
Ja mam np. 40 litrow, wiec max mozna napelnic 32 litry.

Pozdrawiam,
Marcin
newsy
2007-03-27 11:50:04 UTC
mam cos kolo 40 l , a wchodzi chyba 30 kilka, robie na pelnym baku cos kolo
450 km . pozdrawiam i polecam