slaby aku?
mateusz
2007-03-26 06:17:41 UTC
Czasami mam problem z odpaleniem samochodu (punto II) , po przekreceniu
kluczyka slysze tylko takie yyyyyyy.... :) a silnik nic nie kreci. Po
kolejnym przekreceniu kluczyka jest juz ok i odpala. Zdarza sie to
sporadycznie, przewaznie odpala za pierwszym razem. Czy to moze byc wina juz
slabego akumulatora? Nie wiem kiedy moj poprzednik go ladowal.
tom
2007-03-28 17:49:33 UTC
to nie akumulator. Raczej automat rozrusznika. Takie cos co dociska
zebatke rozrusznika do kola zamachowego. Ja w unochodzie mialem
podobnie ale samo przeszlo :) . Moze pomoc wymiana (automatu) albo
przesmarowanie.
Jurekk
2007-03-28 18:30:03 UTC
Post by mateusz
[...]
U mnie chyba trochê inaczej. Czasem zw³aszcza zim±, po przekrêceniu kluczyka
nie yyyyyy tylko trrrrrrrrr (co siê krêci ale nie silnik). wystarczy do 2
min. pod³adowaæ aku i zapala. Przy troszkê s³abszym aku cos nie zazêbia ?

pozdrawiam
Jurek
ici
2007-03-28 23:08:21 UTC
Post by mateusz
[...]
BENDIX w rozruszniku siê k³ania, bêdzie YYYY-kaæ coraz czêsciej, a¿
wymienisz.
To takie urz±dzonko jak "torpedo" w rowerze.
W rowerze czujesz to jako "przepuszczanie" peda³ów. Krêcisz, noga leci a
rower nie jedzie.
W samchodzie rozrusznik krêci silnikiem a nie odwrotnie. (Peda³ami napêdzasz
ko³o, a nie ko³em peda³y)
Rolki wyrabiaj± sobie "gniazda" w sto¿kach i ¶lizgaj± siê wydaj±c
nieprzyjemne odg³osy.
ici
Szczepan Majdañski
2007-04-09 12:44:16 UTC
raczej wymiana []koszt w uno 50zl + 20zl zarobocizne] bo samo na pewno nie
przejdzie
po prostu bendix siada; jesli nie odpala to sproboj na biegu BEZ SPRZEGLA
odpalic auto i wylaczyc stacyjke
Wtedy sie przestawi zebatka i powinna pomoc na jakies pare razy; pozniej to
samo rob jak wroci ale na dalsza mete radze wymienic
moze wybic zeby w kole zamachowym