Seicento na gazie (Panda)
a***@poczta.pl
2009-07-13 11:54:00 UTC
czesc,

ile wam pali seicento 1.1 na gazie? Gdzies widzialem jednego,co gosciu
napisal 13.5l/100 km (wtryks MPI). Wg mnie to chyba duzo?

Mozecie sie podzieli informacjami na temat gazu w Seicento (i ew. w
Pandzie)?
ThinkXtra
krzysiek82
2009-07-13 11:56:22 UTC
Post by a***@poczta.pl
[...]
to chyba miał coś nie tak z instalką w tym seju. Generalnie na mieście z
9l to raczej max.
krzysiek82
a***@poczta.pl
2009-07-14 10:05:30 UTC
Post by krzysiek82
Post by a***@poczta.pl
[...]
wyszlo na to, ze to 13.50 zl/100 km - taka byla intencja piszacego.
--
ThinkXtra