Auto rozdygotane...
Buba
2007-03-13 13:55:03 UTC
Moje uno na jałowym biegu całe drży i się trzęsie.
Co to może być?
--
Buba
Uno 1.4
zetor
2007-03-13 15:04:38 UTC
moze poduszki pod silnikiem
albo nie chodzi na wszystkich swiecach
Buba
2007-03-13 17:20:13 UTC
Post by zetor
moze poduszki pod silnikiem
albo nie chodzi na wszystkich swiecach
Dzięki, zapytam swego mechanika.
Ostatnio zdarzyło się, że przy zapalaniu po odpuszczeniu pedału gazu
gasł. Jak pedał przytrzymałam to silnik chodził, jak puściam gasł.
Kilka razy zapalałam aż w końcu się uspokoiło.
Czy jedno z drugim może być powiązane? Coś ze ssaniem?
--
Buba
Uno 1.4
m***@gmail.com
2007-03-14 12:32:23 UTC
zetor napisał(a):> moze poduszki pod silnikiem
Post by zetor
albo nie chodzi na wszystkich swiecach
hej
miałem tak samo - na jałowym, na benzynie i gazie telepał się silnik
tak mocno, że koniec wydechu też latał
mechanik stwierdził że to był problem z zaworami (czy zaworem) i jeden
gar nie palił (wykazywał to też test spalin)
za 150 zł przeszło:)
pzdr
domin
Day-Day Jones
2007-03-15 07:43:36 UTC
Moje uno na ja³owym biegu ca³e dr¿y i siê trzêsie.
Co to mo¿e byæ?
na pierwszy rzut oka moze byc potrzebna: regulacja zaworów - sprawdzenie
rozrzadu. ewentualnie czy pali na wszystkie cylindry - diagnostyka ukladu
wtryskowo zaplonowego, kable wysokiego napiecia.
dobry majsterek powinien szybko znalezc przyczyne dygotania. ot i wsio :)
<[colombo]>
2007-03-20 20:21:12 UTC
U�ytkownik "Buba" <***@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci news:et6afq$7ti$***@inews.gazeta.pl...
Moje uno na ja³owym biegu ca³e dr¿y i siê trzêsie.
Co to mo¿e byæ?
--
Mo¿e po prostu jest jemu zimno??