Belka do Uno
Prze__mek
2008-01-09 09:28:11 UTC
czy mo¿e kto¶ siê orientuje gdzie mogê dostaæ w rozs±dnej cenie belkê
przedniego zawieszenia do Fiata Uno ?
Chodzi mi o którego¶ ze sprawdzonych sprzedawców z Allegro lub jaki¶ sklep
internetowy - oczywi¶cie czê¶æ u¿ywana.
No chyba, ¿e lepiej kupiæ now± ? Ale w jakiej cenie ?
Prze__mek
Danny
2008-01-09 18:19:51 UTC
Post by Prze__mek
Witam,
czy może ktoś się orientuje gdzie mogę dostać w rozsądnej cenie belkę
przedniego zawieszenia do Fiata Uno ?
możesz rozwinąć co rozumiesz pod pojęciem belki przedniego zawieszenia?
jakoś nie kojarzę takiego elementu
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Prze__mek
2008-01-09 20:47:25 UTC
mo¿esz rozwin±æ co rozumiesz pod pojêciem belki przedniego zawieszenia?
jako¶ nie kojarzê takiego elementu
Inaczej zwana: ko³yska, wózek, sanki, ...
Prze__mek
Danny
2008-01-10 10:05:53 UTC
Post by Danny
możesz rozwinąć co rozumiesz pod pojęciem belki przedniego zawieszenia?
jakoś nie kojarzę takiego elementu
Inaczej zwana: kołyska, wózek, sanki, ...
możesz poszukać na szrotach - zapytaj na autokącik.pl - w klubie Uno jest
giełda części - można kupić sporo taniej niż na Allegro czy szrotach - jest
też tam człowiek który zwie się Darcyk - prowadzi sklep z używkami do Fiata
- http://fiatczesci.vel.pl/
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Prze__mek
2008-01-14 13:57:20 UTC
mo¿esz poszukaæ na szrotach - zapytaj na autok±cik.pl - w klubie Uno jest
gie³da czê¶ci - mo¿na kupiæ sporo taniej ni¿ na Allegro czy szrotach -
jest
te¿ tam cz³owiek który zwie siê Darcyk - prowadzi sklep z u¿ywkami do
Fiata
- http://fiatczesci.vel.pl/
Dziêki za podpowiedzi ...
Prze__mek