Seicento 900 - regulacja biegow
Mazi
2008-05-16 06:47:06 UTC
Mma pytanie w sprawie Seicento 900 (rocznik 1998) - czy mozna jakos
wyregulowac biegi? Czesto zdarza mi sie ze przy wrzucaniu jedynki lub dwojki
cos sie zacina. Aby wskoczyl bieg trzeba szarpac lub kilka razy sprobowac -
cos mozna na to poradzic?
pozdrawiam Mazi
Jacek
2008-05-16 12:55:34 UTC
Pewnie linka do wymiany. Będzie miała zerwaną część drutów, które zaczepiają
o pancerz. Lada chwila zerwie się całkiem.
Jacek
Mazi
2008-05-26 13:33:19 UTC
Post by Jacek
Pewnie linka do wymiany. Będzie miała zerwaną część drutów, które
zaczepiają o pancerz. Lada chwila zerwie się całkiem.
Jacek
Tylko ktora linka - sa dwie?
pozdrawiam Mazi
Qba
2008-05-16 14:07:13 UTC
na pocz±tek zdj±³bym obie linki ze skrzyni biegów (wciskane ³ebki, dostêpne
po wyjêciu obudowy filtra powietrza..)
wtedy poruszasz sobie lewarkiem wewn±trz auta i zobaczysz czy linki dzia³aj±
swobodnie.. je¶li tak to przyczyn± jest skrzynia.. ale ¿e biegi ciê¿ko
wchodza to troche ten typ tak ma :)

Pozdrawiam
Qba
Marcin Cerkiewnik
2008-06-19 08:24:03 UTC
Post by Mazi
Witam
[...]
Mam Seicento z 2000 i podobny problem. Pomaga patent, ktorego nauczyli
mnie podczas kursu na prawko, na Yarisach:
jak bieg nie wchodzi (a mam tak ze wstecznym i jedynka), to nalezy
dzwignie ustawic w pozycji "na luz", puscic sprzeglo i sprobowac
ponownie - mi to dziala.
ici
2008-06-19 14:57:44 UTC
Post by Marcin Cerkiewnik
[...]
Ten patent dzia³a na prawie wszystkich skrzynach manualnych.