Wymiana żarówki w Stilo 1,9 jtd
p***@gmail.com
2009-03-19 09:08:35 UTC
Ostatnio wymieniałem lewą żarówkę. Najłatwiej jest chyba zdjąć
nadkole - wystarczy odkręcić 6 śrubek zwykłym krzyżakiem. Po skręceniu
koła jest całkiem dobry dostęp.
Pozdrawiam
jo44
2009-03-25 21:23:27 UTC
Post by p***@gmail.com
Witam
Ostatnio wymieniałem lewą żarówkę. Najłatwiej jest chyba zdjąć
nadkole - wystarczy odkręcić 6 śrubek zwykłym krzyżakiem. Po skręceniu
koła jest całkiem dobry dostęp.
Pozdrawiam
Wymiana lewej żarówki świateł mijania w Stilo to rzeczywiście koszmar.
Ostatnio padły mi (jednocześnie) światła mijania i drogowe właśnie
z lewej strony właśnie w Stilo (Multijet). Koszmar! Dla mnie zupełnie
niepojęte, że padły jednocześnie. Ciekaw jestem czy komukolwiek zdarzyło
się coś takiego?
To jednak nie koniec niespodzianek - okazało się bowiem, że żarówki były
OK! Padły (jednocześnie - sic!!) bezpieczniki 13 i 15, właśnie od
świateł mijania i drogowych lewej strony! Czy ktokolwiek byłby w stanie
wytłumaczyć mi co mogło być przyczyną takiego zdarzenia?
Pozdrawiam
JO
yabba
2009-03-26 09:51:13 UTC
U?ytkownik <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:09d81ce3-db2b-43d1-a6eb-***@s20g2000yqh.googlegroups.com...
Witam
Ostatnio wymieniałem lewą żarówkę. Najłatwiej jest chyba zdjąć
nadkole - wystarczy odkręcić 6 śrubek zwykłym krzyżakiem. Po skręceniu
koła jest całkiem dobry dostęp.
Pozdrawiam

To ja się podepnę z pytaniem. Wymianę żarówek mijania w Stilo mam opanowaną,
ale mam problem z pozycyjnymi. Jak się je wyjmuje? Za co trzeba pociągnąć,
żeby się do nich dostać?

yabba
wchpikus
2009-03-26 11:02:19 UTC
Witam!
Post by yabba
To ja się podepnę z pytaniem. Wymianę żarówek mijania w Stilo mam
opanowaną, ale mam problem z pozycyjnymi. Jak się je wyjmuje? Za co
trzeba pociągnąć, żeby się do nich dostać?
Po otwarciu pokrywy, przed kierunkami sa takie male czarne "chwytaki".
W nich siedzi zarowka.
Niestety czesto sie zdaza ze przy wymianie zarowka zostawala w kloszu,
trzymanie wychodzilo.
Troche gimnastyki jest, ale da sie.
Pozdrawiam
yabba
2009-03-26 16:21:43 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Post by yabba
[...]
Muszę sprawdzić. Czy ten jeden chwytak wyciąga obie żarówki od pozycyjnych?

yabba
wchpikus
2009-03-27 09:23:54 UTC
Witam!
Post by yabba
Muszę sprawdzić. Czy ten jeden chwytak wyciąga obie żarówki od pozycyjnych?
Jeden chwytak jedna zarowka.
:)
Czyli sa 2, mi poleciala ta przy kierunku, wiec tak patrzylem
yabba
2009-03-27 20:50:15 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Post by yabba
Muszę sprawdzić. Czy ten jeden chwytak wyciąga obie żarówki od pozycyjnych?
Jeden chwytak jedna zarowka.
:)
Czyli sa 2, mi poleciala ta przy kierunku, wiec tak patrzylem
Dzięki. U mnie nie działa ta pomiędzy mijania i drogowymi.

yabba