fiat assistance
mirror
2009-04-26 09:05:38 UTC
czy ktos z was korzystal juz moze z fiat assistance ? jak oceniacie
jakos pomocy przez nich udzielonej ? dlugo sie czeka ?
co trzeba miec przy sobie z dokumentow ?
yabba
2009-04-26 14:21:24 UTC
Post by mirror
czy ktos z was korzystal juz moze z fiat assistance ? jak oceniacie
jakos pomocy przez nich udzielonej ? dlugo sie czeka ?
co trzeba miec przy sobie z dokumentow ?
Ja próbowałem, gdy w trasie spaliła mi się żarówka w światłach mijania.
Dostęp do żarówek jest kiepski i nie wiedziałem na początku jak się do tego
zabrać. Zadzwoniłem do Fiat Assistance i podali mi numer telefonu do
najbliższego ASO (ok 30 km drogi w bok od mojej trasy). Numer okazał się
nieaktualny. Wtedy panienka z Fiat Assistance powiedziała tylko: "To my już
nie wiemy jak Panu pomóc. Dobranoc." i się rozłączyła. :)
Po godzinie wygibasów pod maską sam wymieniłem tę żarówkę.

yabba