[sc 899] Gdzie sruby od reflektorow.
Marcin Cerkiewnik
2008-09-16 05:55:19 UTC
Witam.
Bede chcial wymienic oczka w swoim sc, ale nie moge namierzyc wszystkich
srub. Odkrecilem ta, ktora jest u gory, ale oczko nadal sie mocno
trzyma, wiec gdzies musi byc jeszcze jakas sruba, ale gdzie ? Nie chce
sie z tym szarpac, nie majac pewnosci, ze odkrecone jest wszystko.
k_k
2008-09-16 14:07:40 UTC
Post by Marcin Cerkiewnik
[...]
Wymienia³em rok temu, i z tego co pamiêtam na 99,999% jest tylko ta jedna z
góry,
ale reflektor trzyma siê jeszcze na zatrzaskach (chyba dwa zatrzaski),
(w karoserii jest plastikowa spinka a reflektor ma metalowe ko³eczki
zatrzaskuj±ce siê w tej spince)
trzeba dosyæ mocno - ale z wyczuciem, poci±gn±c reflektor do przodu,
oczywi¶cie przed wyci±gniêciem reflektora trzeba najpierw wyci±gn±æ
kierunkowskaz... :)

pzdr.
Marcin Cerkiewnik
2008-09-17 07:15:56 UTC
Wymieniałem rok temu, i z tego co pamiętam na 99,999% jest tylko ta jedna z
góry,
ale reflektor trzyma się jeszcze na zatrzaskach (chyba dwa zatrzaski),
(w karoserii jest plastikowa spinka a reflektor ma metalowe kołeczki
zatrzaskujące się w tej spince)
Dzieki, mialbym jeszcze jedno pytanie: czy reflektor stanowi calosc z
tym ustrojstwem w srodku, w ktorym osadza sie zarowke (nie chodzi mi o
gniazdo, do ktorego podlacza sie przewod) ?
Czy jak kupie :
http://allegro.pl/item420892359_reflektor_lampa_fiat_seicento_hydro_ele_lewa.html
to do wymiany nie bedzie trzeba dokupywac czegos wiecej (pomijam
mechanizm do opuszczania i podnoszenia) ?
Lukas_Rzeszow
2008-09-19 05:26:16 UTC
[...]
Oczywi¶cie, to wszystko stanowi ca³o¶æ, ³±cznie z elementem do mocowania
¿arówki,
pozostaje Ci do dokupienia tylko regulacja,
moja rada:
http://allegro.pl/item441410163_reflektor_lampa_fiat_seicento_nowy_original_elekt.html
tutaj za 130z³ masz orygina³ carello z silniczkiem,
przykrêcasz reflektor, jedziesz na regulacje, diagnosta ¶rub± na regulatorze
elektrycznym (silniczku)
ustawia wysoko¶æ, do tego jakie¶ rozs±dne ¿aróweczki i masz super
o¶wietlenie,
bo nie wiem czy robienie instalacji pod t± regulacje ma sens, musia³ by¶
kupic silniczki + pokrêt³o z panelem,
przeci±gn±c pomiêdzy komor± silnika a kabina 3 przewody, wpi±æ siê w
instalacjê,
a ta reg. s³u¿y tylko temu, aby obni¿yc ¶wiat³a gdy wieziesz co¶ ciê¿kiego w
baga¿niku,
czy jest Ci to potrzebne ? w CC takiej reg. nie by³o wcale ;)
nie pamiêtam dok³adnie jak to jest rozwi±zane, ale ogólnie mówiæ je¶li nie
ma ¿adnego regulatora (el. lub hydr,.)
odb³y¶nik w reflektorze "lata" i nie da siê go ustawiæ, dopiero dodatkowym
elementem który trzyma ten od³y¶nik
mocujesz go do regulatora, i mo¿esz ustawic ¶wiat³a/regulowaæ wysoko¶æ,
nie wiem na ile kompletne s± te zamienniki, i czy bêdziesz mia³ wszystkie
elementy aby po³±czyæ ob³y¶nik z regulatorem,
(nie chcê pisaæ ¿e nie s± bo nie wiem, ale kolega mia³ z tym problem),
w oryginale z wkrêconym ju¿ silniczkiem, masz pewno¶æ ¿e bez problemu je
za³o¿ysz,
dodatkowo jest ró¿nica w jako¶ci/trwa³o¶ci od³y¶nika pomiêdzy orygina³em
carello a zamiennikami typu depo/tyc,
zamienniki szybciej siê wypalaj±, gdybym mia³ kupowaæ do samochodu do
którego oryginalny reflektor kosztuje 600z³,
napewno kupi³ bym zamiennik, ale je¶li do Sejka za 130 mo¿na mieæ orygina³,
to moim zdaniem warto,
ja kupi³em orygina³y u sprzedaj±cego do którego aukcji poda³em link, do tego
porz±dne ¿arówki osram'a,
je¿dzê du¿o w nocy i jestem bardzo zadowolony,
to taka sugestia z w³asnego do¶wiadczenia bo kilka miesiêcy temu równie¿
wyrzuca³em stare/hydrauliczne :)
pzdr,
£.
Marcin Cerkiewnik
2008-09-19 06:53:30 UTC
Oczywiście, to wszystko stanowi całość, łącznie z elementem do mocowania
żarówki,
O, to mi chodzilo. Dzieki.
pozostaje Ci do dokupienia tylko regulacja,
Regulacja jest - hydrauliczna, martwa na amen. Nie jest mi ona
specjalnie potrzebna, dlatego nie zamierzam jej naprawiac.
Niech sobie siedza te cholerstwa, nawet nie dzialajace. Nie jezdze duzo
w nocy i nie wyladowuje bagaznika (wozek bez kratki).
Zabawa z montazem elektrycznej regulacji nie bardzo mi sie usmiecha.
Kupie zamienniki, bo samochod nie jest juz nowy i za maks 3-4 lata chce
kupic cos innego.
A w tym zestawie widze czesc do recznej regulacji, ktora trzyma
odblysnik i to mi starczy.