Brak swiatel Uno
Mark
2008-02-01 20:25:35 UTC
Moj uniaczek postanowil mnie dzisiaj wkurzyc - przestaly dzialac swiatla
mijania.
Owszem, od paru dni mialem problemy - tzn czasem musialem poruszac w
okolicach skrzynki bezpiecznikwo zeby sie zalaczyly - ale dzis to juz
kaplica.
Sa dlugie, sa pozycyjne, nnie mam mijania.
Czy za to odpowiedzialny jest przekaznik? jesli tak, gdzie go znajde?
Mark
Fishman
2008-02-01 22:04:49 UTC
Post by Mark
[...]
W Uno seryjnie nie było przekaźnika do świateł. Musisz sprawdzić
(kolejność według kosztów naprawy):
- złącze przy puszce bezpieczników i wszelkie kostki po drodze
- kostki przy żarówkach, czy aby nie upalone
- przełącznik zespolony przy kierownicy.
--
Lt. Edward Fishman
Space Shuttle Door Gunner
62'nd Chairborne Division
Ryszard M-ski
2008-02-02 12:14:22 UTC
Post by Mark
[...]
Miałem podobną sytuację. U mnie światła mijania gasły podczas jazdy i same
się włączały. A winowajcą był zespolony przełącznik świateł.
Ryszard M-ski