Czy Punto2 jest nadal produkowane?
Przemolo
2008-12-29 08:51:36 UTC
Pytam, bo czasem widzę nowe egzemplarze w salonach Fiata (mowa o Punto 2
FL)...
rv
2008-12-29 19:18:02 UTC
tak, jako zastava-10
Andrzej G
2008-12-29 19:55:31 UTC
widzia³em ofertê pukto II FL classic w jednym z salonów, ale nie jest ju¿
chyba produkowane

Pozdrawiam
tak, jako zastava-10
Przemolo
2008-12-30 07:28:59 UTC
Post by rv
tak, jako zastava-10
Nie, to był normalny Fiat.
Bodajże cena jakiejś wypasionej wersji (Dynamic?) z klimą to ok. 32k zł
(widziałem w Zabrzu w salonie i dlatego się zastanawiam czy produkują,
czy sprzedają jako nowe auto sprzed 2 lat ;)
rv
2008-12-31 16:00:09 UTC
Post by rv
tak, jako zastava-10
Nie, to by³ normalny Fiat.
Bodaj¿e cena jakiej¶ wypasionej wersji (Dynamic?) z klim± to ok. 32k z³
(widzia³em w Zabrzu w salonie i dlatego siê zastanawiam czy produkuj±, czy
sprzedaj± jako nowe auto sprzed 2 lat ;)
po czym to poznasz?
Zastava produkuje z logo fiat,
zastava to tylko zak³ad monta¿owy,
zreszta obecnie wlasnoc fiata
Przemolo
2009-01-02 09:02:39 UTC
Post by rv
po czym to poznasz?
Zastava produkuje z logo fiat,
zastava to tylko zakład montażowy,
zreszta obecnie wlasnoc fiata
A to nie wiedziałem... myślisz więc, że salony Fiata w Polsce sprzedają
auta z Zastavy?
rv
2009-01-05 17:23:30 UTC
A to nie wiedzia³em... my¶lisz wiêc, ¿e salony Fiata w Polsce sprzedaj±
auta z Zastavy?
tu to widzia³em:
http://www.motobiznes.mojeauto.pl/Rynek/_Zastava_10_juz_od_32_990_zl,a,108391.html