Seicento- kłopoty z migaczem
Metias
2007-09-03 11:03:01 UTC

Mam problem z migaczami w moim Seicento.
Gdy włączam prawy migacz wszystko jest ok, lecz gdy lewy to:
- migacz miga ok. 2 razy szybciej niż normalnie.
- tylny migacz nie włącza się w ogóle.

Może ktoś z szanownych grupowiczów wie cóż to się dzieje z moim autkiem?

Ukłony

Metias
MYST
2007-09-03 11:37:33 UTC

Sprawdź mocowanie przewodu masy.
Lukasz, sq2dyl
2007-09-03 12:23:52 UTC
Post by Metias
Witam
Mam problem z migaczami w moim Seicento.
- migacz miga ok. 2 razy szybciej niż normalnie.
- tylny migacz nie włącza się w ogóle.
Może ktoś z szanownych grupowiczów wie cóż to się dzieje z moim autkiem?
Przepalona żarówka ;-)
Łukasz
Milo
2007-09-03 14:01:52 UTC
tak jak napsa³ Lukasz,
ewidentne objawy przepalonej ¿arówki. ( w tylnej lampie)

pozdr
Mazi
2007-09-03 14:39:39 UTC
Post by Metias
Mam problem z migaczami w moim Seicento.
- migacz miga ok. 2 razy szybciej niż normalnie.
- tylny migacz nie włącza się w ogóle.
Ja mam troche inny problem, ktory nie zawsze wystepuje. Otoz po wlaczniu
migacz lewego lub prawego (bez znaczenia) miga on kilka razy i nastepnie
gasnie calkiem - nic nie "pyka", nic nie swieci. To samo dzieje sie gdy
wlacze awaryjne. Co to moze byc?
pozdrawiam Mazi
2007-09-03 17:22:23 UTC
otwórz kasetê bezpieczników - wyjmij niebieski przekaŒnik - i udaj sie z
nim po nowy
Post by Mazi
Post by Metias
Mam problem z migaczami w moim Seicento.
- migacz miga ok. 2 razy szybciej ni¿ normalnie.
- tylny migacz nie w³±cza siê w ogóle.
pozdrawiam Mazi
Mazi
2007-09-04 05:58:13 UTC
otwórz kasetę bezpieczników - wyjmij niebieski przekaźnik - i udaj sie z
nim po nowy
Dzieki za info - a jaki jest koszt tego "cuda"?
pozdrawiam Mazi