[cc700] rozrząd
identyfikator: 20040501
2007-08-25 13:23:07 UTC
ile czasu od założenia nowego łańcuszka rozrządu ten
łańcuszek powinien gwizdać? bo przejechałem już z 10000 i
dalej mi gwiżdże...
Maciek
2007-08-25 21:38:29 UTC
Post by identyfikator: 20040501
ile czasu od założenia nowego łańcuszka rozrządu ten
łańcuszek powinien gwizdać? bo przejechałem już z 10000 i
dalej mi gwiżdże...
A powinien?? Mi nic nie gwizdało ...
Maciek
adasku
2007-08-25 21:52:35 UTC
ile czasu od za³o¿enia nowego ³añcuszka rozrz±du ten
³añcuszek powinien gwizdaæ? bo przejecha³em ju¿ z 10000 i
dalej mi gwi¿d¿e...
Tam nic nie powinno gwizdaæ. Mo¿e to nie rozrz±d...
Gwizdaæ pod mask± mog± np. ³o¿yska alternatora.

adasku
GMi
2007-08-27 16:30:57 UTC
ile czasu od za³o¿enia nowego ³añcuszka rozrz±du ten ³añcuszek powinien
gwizdaæ? bo przejecha³em ju¿ z 10000 i dalej mi gwi¿d¿e...
hehe ja wyminia³em rozrz±d bo mi cos dzwoni³o a to sie okaza³o ze dzwoni
rura wydechowa :)