punto 2 wygluszenie silnika
mateusz
2007-05-24 11:20:10 UTC
mam punciaka 2 bez wygluszenia pod maska silnika. zastanawiam sie nad kupnem
ale wczesniej chcialbym sie dowiedziec czy warto wydawac pieniazki na ta
"mate wygluszajaca" co jest pod maska. czy bedzie zauwazalna roznica gdy ja
zamontuje - poprzedniemu wlascicielowi cos sie z nia stalo, wiec jestem
ciekaw co strcilem.
<Polsar>
2007-05-26 07:04:05 UTC
Post by mateusz
[...]
Ta mata Ci lekko wyt³umi dzwiêki - ale g³ównie to bym ja na Twoim miejscu
kupi³ po to by siê na maskê od strony silnika nie la³o - np wtedy gdy
jezdzisz po mokrej nawierzchni.
Koszt niewielki wiec sie nawet nie zastanawiaj....

pzdrw
Pawe³
JanuSz
2007-05-26 14:20:52 UTC
Post by mateusz
[...]
Ta mata Ci lekko wytłumi dzwięki - ale głównie to bym ja na Twoim miejscu
kupił po to by się na maskę od strony silnika nie lało - np wtedy gdy
jezdzisz po mokrej nawierzchni.
Koszt niewielki wiec sie nawet nie zastanawiaj....
pzdrw
Paweł
Miałem punto II bez tej maty (fabrycznie nowe), fakt że wersja zubożona,
ale i tak silnika nie było słychać. To są porządne silniki, nie jakiś
drajcylinder od VW.
mateusx6
2007-05-27 19:34:54 UTC
Mia³em punto II bez tej maty (fabrycznie nowe), fakt ¿e wersja zubo¿ona,
ale i tak silnika nie by³o s³ychaæ. To s± porz±dne silniki, nie jaki¶
drajcylinder od VW.
chyba nie slychac tak do 80-siatki.. bo pozniej zaczyna zlekka powolutku w
miare szybkosci wyc :)
JanuSz
2007-05-28 13:27:06 UTC
Post by mateusx6
Post by JanuSz
[...]
Swojego sprzedałem przy 79998 km :), więc nie wiem, co jest po 80-tce :)
Ale w moim wył wentylator chłodnicy. Powyżej 60 km/h. Wiatrak napędzany
pędem powietrza wpadał w wibracje, bo wyrobiła się panewka silnika
wentylatora.