Problem z zapalanie Cinquecento 700
s***@poczta.internetdsl.pl
2007-03-25 14:28:33 UTC

Mam następujący problem z zapalaniem w Cinquecento 700:

Kiedy samochód trochę postoi na parkingu np. 1-2 dni nie mogę go w
normalny sposób zapalić. Nie pomaga sannie. Muszę go trochę
"popompować" pedałem gazu i wtedy na chwilę zapala poczym gaśnie. I
tak ok. 5 razy poczym zapala i już normalnie pracuje. Co może być tego
przyczyną ?

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Slavo
ici
2007-03-28 17:20:58 UTC
Kiedy samochód trochê postoi na parkingu np. 1-2 dni nie mogê go w
normalny sposób zapaliæ. Nie pomaga sannie. Muszê go trochê
"popompowaæ" peda³em gazu i wtedy na chwilê zapala poczym ga¶nie. I
tak ok. 5 razy poczym zapala i ju¿ normalnie pracuje. Co mo¿e byæ tego
przyczyn± ?
Przyczyn± jest postój na parkingu.
O ile to gaŒnikowiec to wyparowuje ci benzyna z komory p³ywakowej.
Ale podejrzewam, ¿e to wytrysk, wiêc co¶ z ci¶nieniem pompy nie halo.
Ogólnie szuka³ bym w poda¿y benzyny.
Za du¿y popyt, a za ma³a poda¿.
Prawo rynku.:-)
ici
Janusz
2007-03-29 05:54:50 UTC
Ale podejrzewam, ¿e to wytrysk, wiêc co¶ z ci¶nieniem pompy nie halo.
Nie by³o seryjnie produkowanego CC700 na wtrysku

AzaZeL
piotrn
2007-03-29 09:18:19 UTC
witam

mam taki sam problem,
zazwyczaj zapala za pierwszym razem ale czasami co¶ go najdzie i
kilkakrotnie trzeba pompowaæ gazem, pochodzi kilka sekund i ga¶nie, czasami
"kichnie" w wydech
CC700 96r, gaŒnik Aisan

pompa paliwa sprawna, paliwo siê nie cofa.

Piotr
Mr.T
2007-03-29 10:26:58 UTC
Post by piotrn
witam
mam taki sam problem,
zazwyczaj zapala za pierwszym razem ale czasami coś go najdzie i
kilkakrotnie trzeba pompować gazem, pochodzi kilka sekund i gaśnie, czasami
"kichnie" w wydech
CC700 96r, gaźnik Aisan
pompa paliwa sprawna, paliwo się nie cofa.
Piotr
Ja mialem podobny problem ale jak wymienilem swiece to wszystko jest ok.
Teraz zapala za pierwszym razem.