Fiat Brava 1.2 16v
krs
2007-01-29 09:59:36 UTC
co sadzicie o fiat brava 1.2 16v ,2000r, 120tys ? czytalem rozne opinie i
wiekszosc sa pozytywne.. mieliscie do czynienia kiedys z tym autkiem ?
Danny
2007-01-29 11:53:04 UTC
Post by krs
co sadzicie o fiat brava 1.2 16v ,2000r, 120tys ? czytalem rozne opinie i
wiekszosc sa pozytywne.. mieliscie do czynienia kiedys z tym autkiem ?
całkiem przyzwoite, chociaż czasami brakuje troszkę mocy :)
Danny
Brava 80 SX P.M.S. Edition
Cobra 19DX IV + Hustler IC-100
Abal
2007-01-29 15:16:39 UTC
Witam!
Osobiscie jezdze takim i mam przejechane 110 000 km , odpukac powznych
awarii nie mialem , ot amory do wymiany byly bo wyalaly.
Pzdr
Andrzej
JJR
2007-02-01 22:13:03 UTC
Post by krs
co sadzicie o fiat brava 1.2 16v ,2000r, 120tys ? czytalem rozne opinie i
wiekszosc sa pozytywne.. mieliscie do czynienia kiedys z tym autkiem ?
Mam z nim do czynienia od paru lat do dzisiaj, i jeszcze przez parê
nastêpnych zamierzam mieæ z powodu dotychczasowj bezawaryjno¶ci. Jako drugi
w³a¶ciciel do wymiany mia³em tylko olej i amorki z przodu. Z tym silnikiem
nie jest to faktycznie pojazd dla rajdowców, ale moze i to dobrze :) Ja w
kazdym razie nie czujê wiêkszych problemów z wyprzedzaniem.
Pali mi w miescie 7, na trasie 6,5.

--
pzdr,
Jêdrzej

<[PiaST]MiSia> ma ktos film Jan Pawe³ 2?
<[6]Kred> to jaki¶ sequel?
Rudolf
2008-02-09 20:33:52 UTC
Post by JJR
Post by krs
[...]
Mam Brawa 2001 Stell--70,000 przejechane,przy 50 alternator,przy
70,alternator,amortyzatory przód i ty³ oraz wachacze przód.
Co 30.000 czyszczenie przepustnicy--swieci lampka uk³adu zasilania.Auto
jezdzi tylko po miescie.
Poza pow. idzie wytrzymac.