kontrolka ręcznego
Pawel Janik
2007-09-06 09:07:58 UTC

Zaświeca/wygasza mi się czasem kontrolka hamulca ręcznego ...
Czy ta kontrolka jest sprzęgnięta jeszcze z jakimś innym
czujnikiem/przełącznikiem niż ten pod hamulcem ręcznym ?
Same hamulce działają poprawnie - być może tylko jakieś przebicie na kabelku
z tego przycisku pod ręcznym.

Ma ktoś jakiś pomysł na wróżbę co to może być ? ;-)

Pozdrawiam

Paweł
Pawel Janik
2007-09-06 09:09:18 UTC
Post by Pawel Janik
Witam
[...]
Zapomniałem dodać że chodzi o UNO 1.0 fire z 97 r.

Tomek
2007-09-06 09:20:02 UTC
Za¶wieca/wygasza mi siê czasem kontrolka hamulca rêcznego ...
Czy ta kontrolka jest sprzêgniêta jeszcze z jakim¶ innym
sprawdz poziom plynu hamulcowego :)
Tomek
Stoout
2007-09-06 17:37:47 UTC
Post by Tomek
Post by Pawel Janik
Zaświeca/wygasza mi się czasem kontrolka hamulca ręcznego ...
Czy ta kontrolka jest sprzęgnięta jeszcze z jakimś innym
sprawdz poziom plynu hamulcowego :)
podłącze sie do pytania:
na zakrętce od zbiorniczka płynu jest taki "switch", który po wcisnięciu
powinien objawic sie zapaleniem jakies kontrolki na zegarach?
i co jeśli niczym sie to nie objawia? :(
--
Stoout
CC 700 '97
Uniden 520 + Hustler
Adam
2007-09-06 18:46:59 UTC
Post by Stoout
na zakrętce od zbiorniczka płynu jest taki "switch", który po wcisnięciu
powinien objawic sie zapaleniem jakies kontrolki na zegarach?
Właśnie kontrolka ręcznego hamulca powinna się zapalić.
Post by Stoout
i co jeśli niczym sie to nie objawia? :(
1. Jeśli kontrolka się świeci po zaciągnięciu ręcznego, to zepsuł sie
czujnik i "switch" na zbiorniczku płynu hamulcowego.
2. Jeśli kontrolka nie świeci się także po zaciągnięciu ręcznego, to
zepsuła się kontrolka.
3. Zepsuł się kabel łączący kontrolkę z tymi wszystkimi czujnikami.
--
Adam
Uno 999 ccm, 1993 r., gaźnik, LPG
Stoout
2007-09-06 19:28:28 UTC
Post by Stoout
i co jeśli niczym sie to nie objawia? :(
1. Jeśli kontrolka się świeci po zaciągnięciu ręcznego, to zepsuł sie
czujnik i "switch" na zbiorniczku płynu hamulcowego.
eeh, kolejny wydatek :>
ten switch ma dwa kabelki po obu stronach. Czyli ręczne zwarcie ich lub
rozwarcie powinno zapalic kontrolke ręcznego?
--
Stoout
CC 700 '97
Uniden 520 + Hustler
Adam
2007-09-09 20:40:16 UTC
Post by Stoout
eeh, kolejny wydatek :>
ten switch ma dwa kabelki po obu stronach. Czyli ręczne zwarcie ich lub
rozwarcie powinno zapalic kontrolke ręcznego?
Na logikę rzecz biorąc - tak.
Ale ja nie próbowałem, bo zawsze działało naciśnięcie "switcha" na
przykrywce zbiorniczka płynu hamulcowego :)
--
Adam
Uno 999 ccm, 1993 r., gaźnik, LPG
Pawel Janik
2007-09-07 05:51:31 UTC
Post by Tomek
Post by Pawel Janik
Zaświeca/wygasza mi się czasem kontrolka hamulca ręcznego ...
Czy ta kontrolka jest sprzęgnięta jeszcze z jakimś innym
sprawdz poziom plynu hamulcowego :)
Dokładnie to było to - nie wiem jak patrzyłem wcześniej że poziom płynu
wydawał mi się ok - ale po dolaniu wszystko jest jak trzeba.

Inne pytanie dlaczego tego płynu ubyło ale odpowiedź będę miał zapewne jak
zobaczę zalane cylinderki ...

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

Paweł
Tomek
2007-09-07 06:05:34 UTC
Inne pytanie dlaczego tego p³ynu uby³o ale odpowiedŒ bêdê mia³ zapewne jak
zobaczê zalane cylinderki ...
albo zuzyte klocki hamulcowe
Tomek
Wujek Dobra Rada z kraju Rad
2007-09-06 10:53:53 UTC
sprawdŒ/porusz kostkê która jest nad zbiorniczkiem kontrolnym
p³ynu hamulcowego,

noramalny objaw jak sie kostka troche zestarza³a ze popuszcza styk