klikatyzacja do CC mi się marzy:)
Perde
2007-06-09 14:55:50 UTC
http://www.allegro.pl/item202361623_promocja_nowa_klimatyzacja_vw_passat_00_.html

czy mo¿na co¶ z tego zrobiæ ?
Cezary Daniluk
2007-06-09 17:24:52 UTC
Post by Perde
http://www.allegro.pl/item202361623_promocja_nowa_klimatyzacja_vw_passat_00_.html
czy mo¿na co¶ z tego zrobiæ ?
Tak, zastosowaæ jako ch³odnicê do klimatyzacji.
Jeszcze sprê¿arka, jaki¶ skraplacz, trochê przewodów, trochê elektroniki do
sterowania ( lub tylko elektryki ) i wymiennik ciep³a do wnêtrza samochodu.
Jak to wszystko zamontujesz w CC ( zmie¶cisz ) to pozostanie Ci nabiæ uk³ad
odpowiednim czynnikiem i cieszyæ siê z klimy :)
Jak CC to nie 1100 to raczej po w³±czeniu sprê¿arki mo¿e silnik stan±æ :)

Pozdro !!
Maciek
2007-06-09 19:41:57 UTC
Jeszcze sprężarka, jakiś skraplacz, trochę przewodów, trochę elektroniki do
sterowania ( lub tylko elektryki ) i wymiennik ciepła do wnętrza samochodu.
Jak to wszystko zamontujesz w CC ( zmieścisz ) to pozostanie Ci nabić układ
odpowiednim czynnikiem i cieszyć się z klimy :)
Jak CC to nie 1100 to raczej po włączeniu sprężarki może silnik stanąć :)
Jakoś to jednak mieściło się i działało, bo była wersja CC900 z klimą.
Nazywało się to Suite czy jakoś tak.
Maciek
Czarek Daniluk
2007-06-10 19:31:54 UTC
Post by Maciek
Jakoś to jednak mieściło się i działało, bo była wersja CC900 z klimą.
Nazywało się to Suite czy jakoś tak.
Jasne że będzie działało, ale jaki ubytek mocy powodowało to nikt Ci

Pozdro !!
Maciek
2007-06-10 20:27:26 UTC
Post by Czarek Daniluk
Jasne że będzie działało, ale jaki ubytek mocy powodowało to nikt Ci
tego nie napisze :)
CC to dość mały i lekki samochód. W wersji z silnikiem 900 jest całkiem
żwawy. Skoro da się nim jeździć z silnikiem 700, to myślę, że 900 z
klimą też da radę. Oczywiście dla ludzi z zacięciem sportowym zapewne w
każdym samochodzie klima to wróg nr 1 ;-)
Maciek
Czarek Daniluk
2007-06-11 14:52:42 UTC
Post by Maciek
[...]
Jeździłem SC900 więc nie musisz mi tłumaczyć, na trasie potrafiło i
dojść do 170km/h na liczniku, i bynajmniej nie było zawalidrogą.
Ale jak się grzało cały czas pod 140km/h to potrafiło spalić i te swoje
7 litrów na 100km :) tyle pali przy tych prędkościach moje terazniejsze
autko, ale zabiera się o niebo ładniej do pracy :) ( BEZ KLIMY !! której
nie mam )
Ale nie ujmując iż żeby wyprzedzić coś to albo redukcja i do dechy, albo
na spokojnie czekać aż będzie można się zebrać :)
1,1 napewno jeździ bez porównania lepiej niż 0,9 :) nawet patrząc na to
iż ma krótszą skrzynię to się lepiej zbiera ...

Pozdro !!
Przemko
2007-06-11 16:35:46 UTC
Post by Czarek Daniluk
Jeździłem SC900 więc nie musisz mi tłumaczyć, na trasie potrafiło i
dojść do 170km/h na liczniku, i bynajmniej nie było zawalidrogą.
Jakoś mało prawdopodobnie brzmi te 170. Swoje SC900, które sprzedałem
jakieś 3 m-ce temu rozbujałem do 140, z górki 150...

Przemko
Janek
2007-06-11 18:12:57 UTC
JeŒdzi³em SC900 wiêc nie musisz mi t³umaczyæ, na trasie potrafi³o i doj¶æ
do 170km/h na liczniku, i bynajmniej nie by³o zawalidrog±.
Jako¶ ma³o prawdopodobnie brzmi te 170. Swoje SC900, które sprzeda³em
jakie¶ 3 m-ce temu rozbuja³em do 140, z górki 150...
Przemko
By¶ siê zdziwi³, jak z ojcem jecha³em nad morze unem to wskazówka by³a jak
przybita do prawej strony czyli 180 by³o jak nic bo do tylu by³ licznik. A
fiacik mia³ 45km, ale by³ zaraz po zakupie i z W³och.
Ja teraz pand± 54km siê do 155 rozbuja³em dalej ju¿ nie by³o miejsca i co¶
ju¿ bardzo wolno jej sz³o.
Przemko
2007-06-11 21:48:35 UTC
Byś się zdziwił, jak z ojcem jechałem nad morze unem to wskazówka była jak
przybita do prawej strony czyli 180 było jak nic bo do tylu był licznik. A
fiacik miał 45km, ale był zaraz po zakupie i z Włoch.
Ja teraz pandą 54km się do 155 rozbujałem dalej już nie było miejsca i coś
już bardzo wolno jej szło.
Może chodzi o kalibrację prędkościomierzy ;)
Dziś swoim doblo (1.4 77km) na Obwodnicy Trójmiasta jechałem 145 km/h i
widzę że dużo więcej to to nie pójdzie

Przemko
"BUNIEK"
2007-06-11 22:04:46 UTC
Post by Janek
[...]
Mo¿e chodzi o kalibracjê prêdko¶ciomierzy ;)
Dzi¶ swoim doblo (1.4 77km) na Obwodnicy Trójmiasta jecha³em 145 km/h i
widzê ¿e du¿o wiêcej to to nie pójdzie
Tico 150 km/h z gorki ale ludziki z klubu tico mowili o 160 km/h co
poniektore sztuki
obecnie Lancia Y 1.2 16V 180 km/h.
Duzo zalezy od sztuki danego auta i od sposobu traktowania w przeszlosci.

Buniek
szyba
2007-06-14 06:34:47 UTC
[...]
No szczerze mowiac to mam 900 na gaz.
Droga do krakowa platna, mialem 170 :)
Licznik ma 160, zamknol sie i jeszcze dalej poszla wskazowka.
Wiec ja mu wierze - bo sam to przezylem :D
Dodam, ze moj czinkol jest po malym tuningu, jest nizszy, z przodu inne
zderzaki wiec tez ma to pewno wplyw.

jerry
2007-06-12 06:23:07 UTC
[...]
A ja moje SC 1.1 licznikowo max 150 .... na p³askim... mo¿e wiatr z przodu
dmucha³ ? :D
Choæ zawalidroga na pewno nie jest - przynajmniej w klasie normalnych
popierdó³ek dla ludu.

Jerry
PS. duzy fiat ma podobne osi±gi - a na pewno Vmax
Czarek Daniluk
2007-06-12 15:35:59 UTC
Post by Przemko
Post by Czarek Daniluk
[...]
MOje SC miałem od nowości.
Nigdy nie jeździło lekko, zawsze dostawało w tyłek, nigdy na trasie nie
zawiodło. Przez pewien czas miało podwójny wydech Michela ze
strumienicą, ale oprócz głośności wiele to nie dawało :) i wkład K&N'a ;)
Aha jeździło od pierwszego 5000km na oleju syntetycznym, pomimo tego że
instrukcja takiego nie zalecała :)
Przejechało u mnie jakieś 110.000km i poszło w świat :)
Może ktoś chce kupić do wyczyszczenia i naoliwienia wkład K&N do SC900 ??

2007-06-11 10:18:45 UTC
Post by Cezary Daniluk
Post by Perde
[...]
A do ch³odnicy osobny wiatrak, a do wiatraka mocniejszy alternator.
Bo mo¿e siê zda¿yæ ¿e po jeŒdzie na klimie i na ¶wiat³ach nie odpalisz
silnika,
lub co gorsza zadymi uzwojenie.
Nawet je¶li silnik to jako¶ poradzi, to o sensownym przyspieszeniu zapomnij.
Z tego co obserwujê, to silniki s³absze ni¿ te 100 KM nie nadaj± siê do
klimy.
WyraŒnie czuæ ubytek mocy, u mnie porównujê to do obc. 5 osób z baga¿em.
(Marea 1,6/16 Wagon i niby 105KM - ale jak by³a nowa).

Szybciej i pewniej jest zmeniæ auto, ni¿ pakowaæ z niewiadomym efektem.
ici..
Maciek
2007-06-11 16:00:17 UTC
Szybciej i pewniej jest zmenić auto, niż pakować z niewiadomym efektem.
ici..
Dokładnie. No chyba, że jest się zapalonym majsterkowiczem i chce się
wstawić klimę na zasadzie "ciekawe, czy mi się uda" :-)
Maciek