Fiat Bravo rocznik 1999
kazimierz_2
2008-05-31 14:20:23 UTC
Mam pytanie: Kupiłem Fiata Bravo i otrzymałem 3 klucze, jeden jest z
rękojeścią koloru bordowego i dwa koloru niebieskiego (tej samej
wielkości). Te dwa niebieskie klucze mogą uruchamiać zdalnie zamykanie
drzwi. Mogą, ale tylko jeden spełnia tę funkcję. Drugi klucz z
niebieskim uchwytem po przyciśnięciu przycisku powoduje tylko to, że
kontrolka mruga a drzwi niestety się nie otwierają. Czy jest to
kwestia zużytych baterii czy też należy klucz jakoś zainstalować w
systemie? Samochód kupiłem w Belgii i cała instrukcja do niego jest w
języku niederlandzkim, którego do końca jeszcze nie rozumiem.
Prosiłbym znających temat o pomoc w tej sprawie za co z góry dziękuję
Kazimierz
gizmacz
2008-05-31 15:45:14 UTC
Post by kazimierz_2
[...]
Poszukaj w sieci pliku Marea_alarm_fabyczny.pdf
Jest tam dokładnie opisana procedura programowania, w Bravo powinno być
tak samo. Gdybyś nie znalazł, odezwij się, to Ci podeślę.

g.
Marcin
2008-05-31 19:47:14 UTC
Jak mozesz to udostepnij ten plik, bo google nie widzą tego...
gizmacz
2008-06-01 07:43:36 UTC
Post by Marcin
Jak mozesz to udostepnij ten plik, bo google nie widzą tego...
Mówisz i masz:
http://rapidshare.de/files/39581564/Marea_alarm_fabryczny.pdf.html

g.