SC wymiana zarowek
Tomek...
2007-10-10 06:53:49 UTC

Przepalily mi sie zarowki od swiatel pozycyjnych (z przodu te malutkie
zaroweczki).
I teraz pytanie :-)
Jak to ustrojstwo sie wyjmuje ? :-)

Tam jest kiepskie podejscie i nie moglem sie przypatrzec...
Szarpalem (wmiare delikatnie) i nic...

:-)

Tomek...
Dawid Wasilewski
2007-10-10 09:26:48 UTC
Post by Tomek...
Witam
[...]
Witaj,

Z werw±, z werw± panie kierowco.Oprawki s± na wcisk.

pozdro
Dejw
Tomek...
2007-10-10 10:58:34 UTC
Post by Dawid Wasilewski
Z werw±, z werw± panie kierowco.Oprawki s± na wcisk.
No to dzis je "wyrwe" :-)

Tomek...
2007-10-12 16:44:28 UTC
coo ?
u mnie sie odkrêca oprawkê ok 30 stopni i sie wyjmuje
a sam± ¿aróweczkê wyrywam