przyciągnięcie głowicy po wymianie uszczelki - koszt?
lukebe
2007-05-15 09:48:10 UTC

mam pytanie - czy przyciągnięcie głowicy po wymianie uszczelki
zwyczajowo jest gratisowe (oczywiście po wymianie rzeczonej uszczelki u
tego samego mechanika), czy przyjęło się że to osobna usługa. Pomijam
fakt kosztu oleju i filtra, któe to tez wymienić nalezy przy takiej wizycie.
Chodzi o CC700 '92

Pozdrawiam,
Łukasz.
xymax
2007-05-15 11:21:44 UTC
U¿ytkownik "lukebe" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by lukebe
Witam,
mam pytanie - czy przyci±gniêcie g³owicy po wymianie uszczelki zwyczajowo
jest gratisowe (oczywi¶cie po wymianie rzeczonej uszczelki u tego samego
mechanika), czy przyjê³o siê ¿e to osobna us³uga. Pomijam fakt kosztu
oleju i filtra, któe to tez wymieniæ nalezy przy takiej wizycie.
Chodzi o CC700 '92
Po ok 100km powiniene¶ dokrêciæ ale nie trzeba zmieniaæ p³ynów. Co do
doci±gniêcia to powinno byæ gratis ale mo¿e niektórzy taniej bior± a póŒniej
doliczaj±.

MS
bruno
2007-05-31 10:38:23 UTC
Użytkownik "lukebe" napisał w wiadomości
Post by lukebe
Witam,
[...]
Po ok 100km powinieneś dokręcić ale nie trzeba zmieniać płynów. Co do
dociągnięcia to powinno być gratis ale może niektórzy taniej biorą a później
doliczają.
--
MS
Bzdury piszesz to nie 126
Maciek
2007-05-31 10:49:46 UTC
Post by lukebe
[...]
Powtarzam za serwisówką, więc nie wiem, czy informacja pewna: "W
przypadku zastosowania zwykłej uszczelki głowicy po przebiegu 1000 do
1500 km zaleca sie wykonanie tzw. dokręcenia kontrolnego głowicy.
Natomiast zastosowanie uszczelki typu ASTADUR eliminuje konieczność
dokręcenia kontrolnego."

Od razu piszę: nie wiem, co to jest uszczelka typu ASTADUR i nie wiem,
gdzie ją kupić :-)
Maciek