Test paliwa
Mat
2007-09-19 10:49:28 UTC

ostatnio przez 3 miesiace zrobilem sobie test paliwa bezo³owiowa 95
tankowalem po kazdym miesiacy na 3 roznych stacjach
Orlen, Statoil, Shell

test paliwa jak dla mnie najlepiej wypad³ ze stacji :

1. Shell
2. Statoil
3. Orlen

na paliwie z Shella auto szybciej sie zbiera, nie szarpie,
spalanie tez bylo najmniejsze ,silnik pracuje równo nie dusi go

ca³a odwrotno¶æ mia³a miejsce w przypadku Orlenu

samochód marea weekend 1.6 16v 97r

pozdrawiam
KDK
2007-09-19 10:55:26 UTC
Post by Mat
Witam
[...]
Dwa razy odwa¿y³em siê zatankowaæ na Statoilu (7 lat temu) i za kazdym razem
silnik gas³. Odt±d omijam szerokim ³ukiem. Spróbuj jeszcze w Neste maja
tanie paliwo.
Mat
2007-09-19 11:13:28 UTC
Post by KDK
Dwa razy odwa¿y³em siê zatankowaæ na Statoilu (7 lat temu) i za kazdym razem
silnik gas³. Odt±d omijam szerokim ³ukiem. Spróbuj jeszcze w Neste maja
tanie paliwo.
zosta³a mi jeszcze BP ale tam maja najdrosze chyba paliwo , neste (niestety
nie mam w okolicy)
Lotosa mam jeszcze narazie mam dosc:)
ikov
2007-09-19 12:44:32 UTC
Dwa razy odważyłem się zatankować na Statoilu (7 lat temu) i za kazdym razem
silnik gasł. Odtąd omijam szerokim łukiem. Spróbuj jeszcze w Neste maja
tanie paliwo.
Też tankuje na Shellu - tak jak poprzedni właściciel samochodu i moi
znajomi. Przetestowali wszystkie stacje w okolicy i zgodnie twierdzą, że
warto zapłacić parę groszy za litr więcej, ale za to nie mieć
zmartwień z jakością. Kolega tankował na Shellu a potem kilkukrotnie na
stacji przy Intermarche - samochód spalił paliwa sporo więcej niż ze
Shella...

ZaryDzykować z neste?
Pozdrawiam wszystkich i każdego z osobna za wyjątkiem WiecieKogo
Marcin Kiciński
2007-09-19 19:45:17 UTC
Post by ikov
ZaryDzykować z neste?
Tankuję często na trzech różnych stacjach Neste (Katowice Graniczna,
Katowice Trzy Stawy i Mysłowice Real) oraz na stacjach Shell, BP i Orlen
w Mysłowicach i Lotos w Katowicach. W zasadzie to nie odczuwam żadnej
różnicy w zachowaniu samochodu na paliwie z tych wszystkich stacji... z
jednym wyjątkiem: otóż raz zdarzyło mi się zatankować jakiś syf na
Shellu - auto dusiło się i wymagało kręcenia na wysokie obroty żeby
jechać. Wyjeździłem to świństwo dolewając kilka razy po kilka litrów 98
na BP. Po jakimś czasie zaryzykowałem znów tankowanie na tym samym
Shellu (nie jestem pamiętliwy ;)) i od tego czasu jest OK. Jak widać na
syf można trafić na każdej stacji, co nie oznacza od razu, że taką
stację należy spisać na straty - widocznie czasem zdarzają się jakieś
wpadki z paliwem.

Marcin Kicinski
Punto II 3D ELX
unknown
2007-09-19 20:30:42 UTC
ostatnio przez 3 miesiace zrobilem sobie test paliwa bezołowiowa 95
[...]
cała odwrotność miała miejsce w przypadku Orlenu
samochód marea weekend 1.6 16v 97r
ja do palio lałem co popadło.
lotos szel orlen tesko ołszon statoil jet
i wiecie co ?
jeden huj! zawsze na całym zbiorniku robie 450 km

ergo ?
1,4 monoftrysk żondzi
--
! GENERÓŁ ! ITALJA ! ÓÓÓ !
! SZÓRÓF ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !
! GEN.ITALJA !
xymax
2007-09-20 11:18:04 UTC
U¿ytkownik "Mat" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by Mat
Witam
[...]
Potwierdzam ¿e shell ma niez³e jako¶ciowo paliwo i taniej ni¿ na orlenie.
Natomiast statoil przegina z cena. Wcze¶niej jezdzilem na 98 obecnie ON i
dalej sie potwierdza ww. fakt.

Zalewa³em ON na BP przy trasie nr 8 (pierwszy BP przed obwodnic± i juz nigdy
tego nie zrobie od kad znajomy mi powiedzial ze plywanie silnika to efekt
zapchanego wtrysku. Zmienilem stacje i plywanie odplynelo.
MS
ukasz
2007-09-20 13:36:46 UTC
[...]
p[omijam maly fakt ze na wszystkich tych stacjach jest to samo paliwo
bo 98% paliwa na polskich stacjach pochodzi z Plocka albo z Gdanska wiec...
ikov
2007-09-20 15:22:00 UTC
Post by ukasz
p[omijam maly fakt ze na wszystkich tych stacjach jest to samo paliwo
bo 98% paliwa na polskich stacjach pochodzi z Plocka albo z Gdanska wiec...
Ale niektórzy, szczególnie mniejsze stacje, kupują paliwa mniej niż
sprzedają... Mi wystarczy że ja jestem ochrzczony - paliwo które kupuje
już nie powinno być.
Pozdrawiam wszystkich za wyjątkiem WiecieKogo
xymax
2007-09-27 11:58:17 UTC
Post by Mat
[...]
Po co przep³acaæ i dlatego tankujê na shell-u :) Tañsze od orleny o 5
groszy.

--
MS