Uno i montaz anteny dachowej.
PawelA
2007-04-03 07:57:28 UTC
Witam.

Zabralem sie wczoraj do zamontowania anteny na dachu mojego uniaka.
Niestety... kabel przechodzi przez slupek ale blokuje sie gdzies na dole i
za nic na swiecie nie moge go wyciagnac...
Mam nadzieje ze nia trzeba rozbierac deski rozdzielczej... Panowie... help
:-)

pozdrawiam
Pawel
Maciek Sobczyk
2007-04-03 17:32:48 UTC
Post by PawelA
[...]
Może spróbuj stary sposób przeciągania kabli w gipsowych sufitach
podwieszanych. Bierzesz cienki, dosyć twardy (Al albo twardszy stop Cu)
drut i przeciągasz go przez słupek. Wiążesz przewód antenowy i ciągniesz
w drugą stronę.

pozdr.
M.
--