Rozrząd
Piotr Karpiel
2007-11-06 08:57:10 UTC

Czy we fiatach Cinqucento 900 z roku 1993 by³ pasek czy ³añcuch rozrz±du
i jaki jest szacunkowy koszt wymiany ?

Pozdrawiam
Piotr K.
Piotr Karpiel
2007-11-06 09:00:39 UTC

Czy we fiatach Cinqucento 900 z roku 1993 by³ pasek czy ³añcuch rozrz±du
i jaki jest szacunkowy koszt wymiany i jak czêsto siê wymienia ?

Pozdrawiam
Piotr K.
2007-11-06 23:06:56 UTC
900 zawsze jest na ³añcuszku
Teoretycznie do¿ywotnio, nie rwa³y sie
praktycznie 200 tys chyba ze s³ychaæ

z tymi rocznikami by³ problem z pompami oleju - pêka³y ko³a pompy
Witam
Piotr K.
Piotr Karpiel
2007-11-07 08:19:47 UTC
Dzieki za informacje

Samochód ma jakie¶ 160 000 przebiegu zatem nie muszê siê martwiæ..:)

Pozdrawiam
Piotr K.
a***@poczta.onet.pl
2007-11-13 22:03:27 UTC
900 zawsze jest na łańcuszku
Teoretycznie dożywotnio, nie rwały sie
praktycznie 200 tys chyba ze słychać
Witam
Czy we fiatach Cinqucento 900 z roku 1993 był pasek czy łańcuch rozrządu
i jaki jest szacunkowy koszt wymiany i jak często się wymienia ?
ja mam CC700 95 rocznik i 160 tys. i nie slychac. Byl wymieniony
prawie w nowosci jak mial 17 tys. bo cos mu dolegalo, ale nie wiem, co
bo to ojciec krecil. Potem zalozony (w serwisie) nowy i do tej pory
kreci.

A jak to jest w SC 1100 ?
ThinkXtra
jerry
2007-11-15 13:10:41 UTC
Post by a***@poczta.onet.pl
[...]
pasek teoretycznie co 120kkm lub co 4 czy 5 lat....
mój ma na razie 36kkm i 5 lat, ale nie zamierzam sie z paskiem bawiæ bo pooæ
silnik (2002 r.) bezkolizyjny

Jerry
alec
2007-11-19 17:49:55 UTC
Post by a***@poczta.onet.pl
Post by m
900 zawsze jest na ³añcuszku
Teoretycznie do¿ywotnio, nie rwa³y sie
praktycznie 200 tys chyba ze s³ychaæ
Post by Piotr Karpiel
Witam
[...]
No 160 kolego to ju¿ czas na wymiane - ja dok³adnie po takim czasie
wymieni³em - by³ ju¿ tak rozci±gniêty ¿e pi³owa³ obudowe ...

Napinacz "znikn±³" i mia³em taki fajny efekt jak sportowych WRC :)) -
zmienia³y siê fazy rozrz±du...w zalezno¶ci czy przy¶piesza³em czy hamowa³em
silnikiem - takie przepa³y...

Stoout
2007-11-07 18:02:30 UTC
Czy we fiatach Cinqucento 900 z roku 1993 był pasek czy łańcuch
rozrządu
i jaki jest szacunkowy koszt wymiany ?
przyłącze sie do pytania:
a co ile wymienia sie w cc 700, rocznik 97, 120 kkm?
Zestaw do wymiany kosztuje jakies 30-40 zł, wiec smieszne pieniadze w
porównaniu do ewentualnego remontu/wymiany silnika
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
służbowo Berlingo 1,9D '00 & TTI 880 / Midland
Maciek
2007-11-07 22:47:58 UTC
Post by Stoout
a co ile wymienia sie w cc 700, rocznik 97, 120 kkm?
U mnie zaczął być słyszalny koło 100 tys. Wymieniłem chyba koło 110 tys.
kiedy już wyraźnie podzwaniał.
Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=70231
2007-11-07 23:16:22 UTC
w 0700 ok 80 -100 tys.
jeszcze nie widzia³em ¿eby sie urwa³ za to potrafi dziurê wyrzn±æ w obudowie

jak ¶ci±gniesz zderzak to masz pe³en luxus
Post by Stoout
a co ile wymienia sie w cc 700, rocznik 97, 120 kkm?
U mnie zacz±³ byæ s³yszalny ko³o 100 tys. Wymieni³em chyba ko³o 110 tys.
kiedy ju¿ wyraŒnie podzwania³.
Šwistak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=70231
Maciek
2007-11-08 09:58:47 UTC
Post by m
w 0700 ok 80 -100 tys.
jeszcze nie widziałem żeby sie urwał za to potrafi dziurę wyrznąć w obudowie
No i dlatego się go wymienia. Łańcuchy się nie zrywają, za to wyrabiają
i wyciągają, co sprawia, że zaczynają sobie luźniej zwisać, trąc w
pewnym momencie o obudowę.
Stoout
2007-11-08 21:47:29 UTC
Post by Maciek
Post by m
[...]
a gdzie to to jest pod maską? auto ma 125kkm przejechane i nie słychać
niczego niepokojącego z silnika. Moze poprzedni właściciel wymienił, ale
wole sie upewnić organoleptycznie
2007-11-08 23:17:36 UTC
Jak nie znasz sie to lepiej sam tego nie rób !!! bo mo¿na narobiæ problemów.

ZnajdŒ ko³o pasowe wa³u korbowego
trzeba je zdj±c ko³o pasowe i os³onê
nie pamiêtam jak to sz³o czy 1 nakrêtka 36mm czy 8 ¶rub M6
dla pe³nej wygody mo¿na zdj±æ zderzak
¶ci±gasz os³onê i jest ³ancuszek

Zale¿y jaki olej la³e¶ - im lepszy tym mniej nagaru i fajniejsza robota
a gdzie to to jest pod mask±? auto ma 125kkm przejechane i nie s³ychaæ
niczego niepokoj±cego z silnika. Moze poprzedni w³a¶ciciel wymieni³, ale
wole sie upewniæ organoleptycznie
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1,9D '00 & TTI 880 / Midland