UNO - wlew paliwa
Janusz
2007-04-09 20:49:14 UTC
Witam wszystkich,
Czy spotkaliscie sie z problemem: plastikowa rura laczoca wlew paliwa z
zbiornikiem -> zaczela mi gdzies przeciekac.
Probowalem w ASO kupic taka rure -> tylko na zamowienie :(.

Czy nie znacie innego rozwiazania / jak uszczelnic ???

P.S.
Wyciek jest niewielki pod warunkiem ze nie tankuje do pelna.
KDK
2007-04-10 06:59:48 UTC
Post by Janusz
[...]
Mia³em to samo. Nowa rura by³a na zamówienie i dosyc droga. W warsztacie
skrócono mi pêkniêt± konæówkê rury i po³±czono z bakiem. Szczelne do dzi¶.