[fiat126p] podklejenie dachu
rs
2007-06-10 08:56:08 UTC
jakim klejem mozna podkleic plachte do dachu wewnatrz samochodu, bo mi sie
wygiela lekko (pewnie od tych upalow) i troche odstaje.
rs
2007-06-10 08:58:14 UTC
czy wogole jest sens podklejania?
ici
2007-06-10 11:24:02 UTC
Post by rs
jakim klejem mozna podkleic plachte do dachu wewnatrz samochodu, bo mi sie
wygiela lekko (pewnie od tych upalow) i troche odstaje.
Jak mia³em takie cudo to próbowa³em szczê¶cia ma³ym wierte³kiem przez
pil¶niê a potem strzykawk± i rzadkim Butaprenem.
Potem to stemplowa³em listwami od siedzenia/pod³ogi i tak do nastêpnego
lata.
Je¶li to mia³o by trzymaæ, to musi byæ co¶ elastycznego, bo blacha jednak
mocno "chodzi" w naszej strefie klimatycznej.