Wyciek ze strony skrzyni biegow
Pawel
2009-04-21 08:45:17 UTC
Dzisiaj bylem w ASO Fiata na sprawdzeniu zawieszenia i powiedziano mi
przy okazji, ze mam maly wyciek ze strony skrzyni biegow (Siena, 2000r
1.2). Powiedziano mi rowniez, ze trzeba wymienic sprzeglo bo moze byc
zalane i bedzie sie slizgalo. Czy jest to prawda i czy rzeczywiscie
musze wymienic sprzeglo czy po prostu to nadgorliwosc/naciaganie na koszty?

Pozdrawiam
Pawel
krzysiek82
2009-04-21 10:05:56 UTC
Post by Pawel
[...]
Jeśli się kończy to warto je wymienić odrazu, natomiast jeśli jest ok
nie ma przeszkód żeby wymienić tylko uszczelniacz i wyczyścić sprzęgło.
krzysiek82
ici
2009-05-03 20:13:35 UTC
Post by Pawel
[...]
Cieknie pewnie z uszczelniacza osi.
Simering kosztuje grosze, a roboty huk.
Jak już się decydujesz, to może i warto wymienić sprzęgło, bo i tak muszą je
zdemontować (przy okazji wymienią).