ABS przegl±d techniczny
ici
2007-10-01 15:46:29 UTC
Mam takie pytanko do m±drzejszych w temacie?

Mam zwalony ABS w Marei i koszty naprawy przewy¿szaj± warto¶æ samochodu.
Natomiast zbli¿a siê termin przegl±du technicznego.
I zdaje siê ¿e gdzie¶ jest w papierach wpisany ABS?
Bêd± mi siê czepiaæ ABSu, czy tylko sprawdz± hamulce (s± bdb)?

Nie wiem czy mam jechaæ na zwyk³± stacjê, czy .....?

ici
Jacek
2007-10-01 17:29:37 UTC
Nie spotka³em siê, aby ktokolwiek pyta³, czy bada³ ABS na przegl±dzie.
Standardowo sprawdz± hamulce w tym rêczny, sk³ad spalin, o¶wietlenie, luzy w
zawieszeniu i przy okazji zerkn± na wydech, czy jest w miarê ca³y.
Spokojnie rób przegl±d.
\Jacek
2007-10-01 20:02:22 UTC
No nie wiem czy pójdzie tak g³adko

W modulatorze ABS jest korektor hamowania - EBD
je¿eli korektor dzia³a poprawnie - to nie ma stresu