pedał gazu w Stilo - czy spotkaliście się z taką usterką.
Iwo26
2008-01-04 11:58:18 UTC
Stilo rocznik 2003 1,9 JTD 115

Miesiąc temu zgasł mi i nie powstał...
dobra okazało się że akumulator trzeba wymienić.
Był fabryczny ( mimo że w komisie autoryzowanym mówili że wymienili-
może i tak ale na pewno nie na nowy).
Teraz jest akumulator Boscha.
Alternator dobry.

Zaraz po świętach zapalił ale zaraz zgasł..próbowałam go kilka razy
zapalić nic z tego. Dopiero brat go przegazował w trakcie zapalania i
zaskoczył.

Wczoraj to samo był ale jakimś cudem sama sobie poradziłam.

Autko traci moc a po chwili juz jest normalnie.. I nie ważne czy
samochód stoi w garażu w cieple czy na dworzu.
Zwykle po ok 5 minutach jest już dobrze ale nie zawsze..

Teraz siedzi sobie w warsztacie i oglądają sobie pedał gazu.

Spotkaliście się z czymś takim??
GregZorbaEmmanuelYork
2008-01-04 15:09:59 UTC
objawy wskazują na walnięty potencjometr gazu
znajomemu robili to samo , ale jeszcze na gwarancji

Andrzej
2008-01-04 17:54:50 UTC
tak - walczy³em z tym prawie 2 tygodnie
- problem sie nasila gdy po nocy oraz gdy jedziesz spokojnie ok 50km i
nagle chcesz przyspieszyc

Niech sobie wymieniaj± peda³ gazu w nieskonczono¶æ nie tu jest problem
objawy wskazuj± na walniêty potencjometr gazu
znajomemu robili to samo , ale jeszcze na gwarancji
Andrzej
Iwo26
2008-01-04 20:10:23 UTC
tak - walczyłem z tym prawie 2 tygodnie
- problem sie nasila gdy po nocy oraz gdy jedziesz spokojnie ok 50km i
nagle chcesz przyspieszyc
Niech sobie wymieniają pedał gazu w nieskonczoność nie tu jest problem
Post by GregZorbaEmmanuelYork
objawy wskazują na walnięty potencjometr gazu
znajomemu robili to samo , ale jeszcze na gwarancji
Andrzej
A powiesz gdzie jest problem??:)

Jak jeżdze sama to mogę sobie i robić przerwy w jeździe.
Gorzej jak jade z dziećmi i jedno nie znosi jazdy i sie drze;)
Wujek Dobra Rada z kraju Rad
2008-01-04 21:34:38 UTC
wymieñ dzieci

wybacz,